ادعای والاستریتژورنال درباره شرط ایران برای مذاکرات
یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه مدعی شده ایران به طرفهای میانجیهای منطقهای اطلاع داده شرط مشارکت این کشور در مذاکرات پاکستان برقراری آتشبس در لبنان است.
به یه روز نکشیده یکی از بندهای اون شروط ۱۰ گانه رو نقض کرده... یا شما دروغ میگید که شروط آتش بس اوناست یا خیلی نادون هستین که با همچنین شخصی میخواین مذاکره و سازش کنید