امیدوارم اصول گرایان هم به خودشون بیان و بفهمن در انتخابات ریاست جمهوری یا شکست میخورن، یا مشارکت پایین میاد (امسال که هر دو بود!!!)... بنابراین تنها راهشون که هر دو رو شامل بشه، توافق با احمدی نژاده... فقط ایشون میتونه جلوی اصلاح طلبان رو بگیره و مشارکت رو هم بالا نگه داره