@Dr_h_toomari14 اردیبهشت 1405در پاسخ به۴ اقدام ایران و فرار آمریکاییها
دست ایران بازتر شد؛ خدمه #توسکا به کشور برگشتند۱.یک ناوشکن #آمریکایی موشک خورد و از حوالی جاسک به همراه ناوشکن دیگر فرار کرد۲.بنادر نفتی #امارات، توسط #ایران_ابر_قدرت محاصره دریایی شد.۳.نفتکش اماراتی با دو پهباد هدف قرار گرفت!۴.نفت عجالتا ۶ درصد گران شد
@iranziba198614 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبخدا نمی دونم برخی ساده لوحان چی ازاین احمق ربع پهلوی دیدند که دوروبرش رو گرفته اند ، بابا حتی زنش ازش حساب نمی بره
@user17516703767914 اردیبهشت 1405در پاسخ به وپولشویی از طریق ،ارثیه پدری!!!!مطالبهپولشویی از طریق ارثیه را باید متوقف کرد. (پولشویی مفسد، ازطریق ارثیه)
مافیا برای شستن پول کثیف خود و فرار از،دست پلیس و قانون ، دست به کارهای عجیبی میزند. به عنوان مثال ،آنها بعد از دزدی و فساد و کلاهبرداری و بالا کشیدن وام بانکی ،با صحنه سازی، دست به جعل مرگشان میزنند،و پول را از این طریق پس نمیدهند و یا پس گرفتن آن پول را دشوار میسازند یا از طریق ارثیه به بچه هایشان،منتقل میکنند و یا خودش با هویت جعلی از،مالش استفاده میکند!!!! همانطور که دادن اموال و به نام زدن اموال به،اطرافیان رایج است،تا کار پلیس و قوه قضائیه،را،سخت کند و تمام روش های دور زدن قانون را میدانند . پس بهتر آن است که هر زمان ، دزدی کسی مشخص شد، آن اموال از ورثه گرفته شود و املاک منقول و غیر منقول به ارث،گذاشته شده به بیت المال برگردد. همچنین تمام رمز ارز ها و کیف پول های رمز ارزی و پنهانی ،ممنوع و نقل و انتقالشان، مسدود گردد. زیرا راحت ترین راه فرار از قانون و پولشویی و دور زدن قانون به صورت بی،حساب و کتاب همین رمز ارزها هستند. قانونی تصویب کنید که قابل تغییر در هیچ مجلس و دولتی نباشد و هر کس خواست عوضش کند ، بدانید که اینها همان مزدوران مافیا هستند ،تا با تغییر قانون و یا زدن تبصره و اضافه کردن بند ، و یا ماده قانونی ،میخواهند راه قانونی برای دور زدن قانون توسط ،مافیا را هموار سازند!!!! در هر زمانی مشخص گردد اموال کسی حتی بعد از مرگ (چه مرگ صوری چه مرگ واقعی) ،از طریق نامشروع به دست آمده است ،باید تمام آن اموال از وراث گرفته شود. وراث فاسدین اقتصادی ،خیلی راحت میگویند ارث پدرم بوده و تمام!!!!!به کسی چه مربوطه!!!! باید جلوی این موضوع گرفته شود.
قوه قضائیه، قوه مقننه و مجریه، پلیس، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا
0100گزارش از مطالبه
@Msf402574814 اردیبهشت 1405جمعآوری کمکهای مالی از ایرانیان آن هم به بهانه«افزایش سطح حفاظت» از رضا پهلوی یا «افزایش سطح حفاظت» از بنیامین نتانیاهو!!!؟؟؟https://farsnews.ir/Msf4025748/1775825312276712582نمایش گزارش
@takes14 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخود امریکا مخصوصا صهیون فهمیدن این پهلوی شوته و اصلا ادم اینکارا نیست بهش گفتن دیگه بودجه یخدی (نیست) خوش گلدین
@user17738906106543219414 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمون موقع هم گفتم کاملا مشخصه ساختگیهاما من فکر میکردم قصدش اینه خودشو مطرح کنه و بگه من مهمماما حتی تو مخیلم خطور نمیکرد قصد گدایی مجازی داشته باشه😒😒😒برا کسی که از ننش پول توجیبی میگیره حرف زیاده از دهنه "استقلال مالی"😂
@user17738906106543219414 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجالبه خدا تومن پول دزدیدن از ایران تمام این سالها مفت خوردن فقطاز هرررر کشوری فکر کنید گدایی پول کردهحالا که دیگه کسی آدم حسابش نمیکنه باز اومده از ایرانیا پول میخواد؟قضیه پولهایی که سری های قبل جمع کرده بود چی شد؟کاش یک نفر در حوزه هک بیاد و کسانی که به این کمپین پول میدن رو رصد کنه
@Behruz1014 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنگهداری و معرفی سردر مسجد جورجیرمطالبهنگهداری و معرفی مسجد جورجیر
سردر تاریخی مسجد جورجیر که با قدمت هزار ساله در محلهی بابالدشت اصفهان واقع شده است از قدیمیترین ابنیهی شهر اصفهان به شمار میرود و متاسفانه با سهلانگاری مسئولین رو به تخریب است. از مسجد تاریخی جورجیر فقط همین سردر زیبا و ارزشمند باقی مانده و همین سردر هم به خوبی محافظت نمیشود! این اثر تاریخی که از دوره دیلمی به یادگار مانده و دارای تزیینات فراوان هنری و اسلامیست با آجرکاریهای ظریف و هنرمندانه، نقوش اسلامی را به تصویر کشیده اما حتی به درستی به گردشگران معرفی هم نشده و تعداد کمی از مسافران اصفهان نام آنرا شنیدهاند! حفظ و نگهداری هر اثر تاریخی به عهدهی تکتک ماست اما مسئولین میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان وظیفهای بس سنگینتری بر شانه دارند.
مردم ایران شهرداری اصفهان سازمان میراث فرهنگی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user170910149344394355514 اردیبهشت 1405به جای محافظ هرجا میره یه پیتزا بدین دستش روی جعبش هم بنویسین محل ریختن سسخواستین کم هزینه تر باشه یه قوطی سس خرسی واستون میفرستیم اونو بدین دستش روش بنویسین منتظر یاری سرخ شما هستیم، محل ریختن سس
@user170910068737005629314 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز عجایب روزگار!!!!کی کار تو داره بخدا آدم از غصه دق نکنه خیلی کاره.بابا بخدا کسی اینو داخل آدم حساب نمیکنه.
@user170910052741738698214 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدرخواست غنیسازی 90 درصد برای خودکفایی علمی و پزشکیمطالبهدرخواست غنیسازی 90 درصد برای خودکفایی علمی و پزشکی
همزمان با ظهور فناوریهای نوین در عرصه انرژی و پزشکی، جهان شاهد تحولات بنیادینی در نحوه بهرهبرداری از انرژی اتمی است. اگرچه ایران همواره پایبند به منشور ملل متحد و تعهدات خود در قبال استفاده صلحآمیز از انرژی هستهای بوده است، اما محدودیتهای تحمیلی در سطح فناوری، دسترسی ما را به برخی از پیشرفتهترین کاربردهای غیرنظامی این علم محدود ساخته است. اینجانبان به نمایندگی از خواست عمومی برای پیشرفت علمی و رفع موانع توسعه، درخواست داریم تا برنامه غنیسازی اورانیوم تا سطح ۹۰ درصد (Highly Enriched Uranium - HEU) به عنوان یک نیاز راهبردی و غیرنظامی، مجدداً با قوت بیشتری در اولویتهای ملی قرار گیرد. این درخواست نه برای اهداف تهاجمی، بلکه پاسخی هوشمندانه به چالشهای فنی در بخشهای حساس زیر است: ۱. ارتقای ظرفیت تولید ایزوتوپهای پزشکی و نجات جان بیماران صنعت پزشکی هستهای ایران برای تولید ایزوتوپهای حیاتی (مانند موبدینم-۹۹ و سایر ایزوتوپهای درمانی) نیازمند راکتورهای تحقیقاتی با بازدهی نوترونی بسیار بالا است. استفاده از سوخت غنیشده تا ۹۰ درصد امکان طراحی راکتورهای تحقیقاتی کوچکتر، ایمنتر و با دوره سوخت طولانیتر را فراهم میکند. این امر منجر به افزایش چشمگیر ظرفیت تولید داروهای هستهای برای درمان سرطان و بیماریهای نادر شده و وابستگی کشور به واردات این مواد استراتژیک را به صفر میرساند. ۲. پیشبرد مأموریتهای فضایی و انرژی پایدار در عصر جدید اکتشافات فضایی، منابع انرژی سبک، فشرده و بادوام حیاتی هستند. برای مأموریتهای بلندمدت فضایی (ماه و مریخ) و نیز توسعه کشتیهای یخشکن هستهای جهت بازگشایی مسیرهای تجاری قطب شمال، به راکتورهای شکافت فشردهای نیاز است که تنها با سوختهای با چگالی انرژی بالا (مانند اورانیوم ۹۰٪) قابل بهرهبرداری کارآمد باشند. این فناوری، گامی بلند به سوی استقلال انرژی و پیشبرد برنامه فضایی ایران در سطح جهانی است. ۳. توسعه فناوریهای هستهای نسل آینده (فیزیک پایه و تحقیقات پیشرفته) دستیابی به غنیسازی ۹۰ درصد، نشاندهنده تسلط کامل بر چرخه سوخت هستهای است. این دستاورد علمی، زیرساختی حیاتی برای تحقیقات پیشرفته در فیزیک پلاسما، تولید سوخت برای راکتورهای نسل چهارم و توسعه فناوریهای کممصرف و پاک فراهم میآورد. این امر نه تنها اقتدار علمی کشور را تقویت میکند، بلکه تضمینکننده امنیت انرژی در بلندمدت است. پیشنهاد ما به مسئولان محترم: مجوزهای لازم جهت توسعه زیرساختهای غنیسازی تا سطح ۹۰ درصد را با تمرکز بر کاربردهای تحقیقاتی، پزشکی و فضایی صادر فرمایید. از فشارهای سیاسی و محدودیتهای بیاساس که مانع پیشرفت علمی نخبگان این مرز و بوم میشود، کاسته شده و با رویکردی حمایتی، بستر لازم برای تجاریسازی و توسعه این فناوریهای حساس فراهم آید. ما معتقدیم که علم هستهای، حق طبیعی هر ملتی برای بقا و پیشرفت است. استفاده از فناوری غنیسازی تا هر سطحی، نه تنها نقضی بر قوانین بینالمللی نیست، بلکه وظیفهای ملی برای رفاه مردم و اعتلای جایگاه علمی ایران در جهان است. بیایید با عبور از ترسهای کهنه، راه را برای نسل آیندهساز ایران هموار کنیم. با احترام، جامعه علمی و مردم ایران
رئیس جمهور، سازمان انرژی اتمی، مجلس شورای اسلامی ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه