حرف راست رو گفته اند. معترضان نه ولی اغتشاش گران مسلح مثل سگ کشته شدند. اینها کسانی بودند که هم به سمت پلیس و هم به سمت مردم عادی و حتی اغتشاش گران غیر مسلح تیراندازی می کردند. مثل سگ کشته و جاوید نام شدند
@user1750400095934 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحرف راست رو گفته اند. معترضان نه ولی اغتشاش گران مسلح مثل سگ کشته شدند. اینها کسانی بودند که هم به سمت پلیس و هم به سمت مردم عادی و حتی اغتشاش گران غیر مسلح تیراندازی می کردند. مثل سگ کشته و جاوید نام شدند
@Inghilabi4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهرضا پهلوی هم اشغالگر بود هم غاصب هم بشدت جنایتکار و دیکتاتور و دین ستیزهر ویژگی زشتی که در یک فرد پیدا شه در این خشک مغز وجود داشت
@user17091006315753396734 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجالبه که این سلطنت طلبا و منافقین خیلی راحت میان تو فارس کامنت میزارن و دری وری میگن . بعد میگن ببینید ما آزادی بیان نداریم
@News_ir4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآمریکا با خدم و حشم در خلیج فارس مستقر شد
برای اولینبار بعد از چند دهه اخیر، سه ناو هواپیمابر آمریکا همزمان در خاورمیانه درحال عملیات هستند. این ناوها یعنی USS Abraham Lincoln، USS Gerald R. Ford و USS George H.W. Bush با کل نیروهایشان رویهم رفته، بالای 200 فروند هواپیما و حدود 15 هزار نفر نیروی دریایی و تفنگدار می باشد.نمایش گزارش
@user1775505878914 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسلطنت طلب و حکومتی ، همه ایرانی هستیم ، اونی که دشمن ماست امریکا با اسراییلند
@Mehrdad90kia4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاون علامت ۶ پر یهود کنار واژه انگلیسی منوتو آرم شبکه منوتو هست یا خودتان درج کردین؟
@user1768578029774 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدرگیریهای دی ماه بخشی از برنامه اسرائیل و آمریکا و مقدمه این جنگ بود، در این شکی نیست. که متاسفانه مشکلات اقتصادی و تاثیر پذیری بالای مردم از فضای مجازی باعثش شد.