صهیونی قاتل بنام پهلویدر خیال غارت ایران ما
@user170910177496527556418 دی 1404در پاسخ بهمیخواهد یه عده را فریب بده و بگه من وطن پرستم بعد که به حکومت(مجازی) رسید الان وقت تسویه حسابه. آذربایجان اویاخده رهبرین دایاخده
@user17512868482018 دی 1404در پاسخ بهاین پهلوی کی هست؟ به شرفم هر کجای عالم دستم بش برسه حذفش میکنم.حق پادشاهی را از کجا آورده این حرامی ز ن ا ز ا ده
@user17484136819718 دی 1404در پاسخ بهخب گفته سرباز نظامی وارد نشه ولی حمله هوایی حتما ایرادی نداره از نظر این ابله
@user170910050442475855418 دی 1404در پاسخ بهاین ابله و سلبریتی های منافق خارج نشین بدونند آرزوی دیدن ایران را به گور می برند و در همان خارج سقط میشند انشالله.
@user17593904787218 دی 1404وقتی جنگ شده بود، اینهایی که الان شعار میدن رو باید میفرستادند زیر موشکهای اسرائیلی و آمریکایی، مشتی مردم قدرشناس انگار نمیدونند دارن تو خون شهدای مظلوم پایکوبی می کنند
@user17525535681518 دی 1404در پاسخ بهاین فکر کرده به زودی میخواد بیاد داره مواضعشو اصلاح میکنه.فکر میکنه یادمون میره تو جنگ ۱۲ روزه کجا وایساده بود
@user17090409181218 دی 1404در پاسخ بهتوی محله ما یکنفر هم به فراخوان خل پهلوی پاسخ نداد لااقل دل این بچه شاد بشه🤣😄
@Iran77718 دی 1404در پاسخ بهاحیانا میدونه که آمریکا قرار نیست حمله کنه، پس بیخود خودشو سنگ رو یخ نکرده. اما مهم اینه که مجاهدین خلق اصلا اجازه نمیدن این و اطرافیانش روزی بخوان در ایران حضور داشته باشن. هرکی بخواد متوجه بشه که اوضاع ایران بعد از حضور این جماعت در ایران چجوریه، کشور هزار پادشاه فعلی یعنی سوریه رو تماشا کنه
@user170909998263357686718 دی 1404در پاسخ بهاین دزد صهیونیستی رو باید تو گونی کرد اورد ایرانهم تروریست است هم دزد بیت المال...باید در ایران محاکمه و اعدام بشه
@Mehdi_EKh18 دی 1404در پاسخ بهاز اول تا آخر این خاندان نوکر اجنبی بودند این هم یک نوکر حقیر بیشتر نیست
@user170910083172784645418 دی 1404در پاسخ بهخاندان پهلوی استفراغ بیش از ۹۸د صد ملت ایران در سال ۵۷ هستن....هیچکس استفراغ خودشو برنمیگردونه!!!!!!!!عاقل باشیم
@user17083278716418 دی 1404در پاسخ بهننگ با رنگ پاک نمیشود بوی کباب خورده به مشام رضا ربع پهلوی از این رو تغيير موضع داده البته این تصمیم از سوی آمریکا به ایشان دیکته شده تا شايد بتوانند برايش محبوبيت ایجاد کنند زهی خیال باطل
@user17078548455718 دی 1404در پاسخ بهخودش هم باورش شده قراره بیاد! خیال کرده نیروهای خارجی از این سس خرسی دستور می گیرند.این اغتشاشات یا مثل همیشه چند روز دیگه تموم می شه یا نه. اگر تموم نشه و نهایتا کار به ناامنی فراگیر بشه اکثر ضد انقلاب زیر دست و پا کشته می شوند قبل از این که به توهمات خود برسند
@Ajkqod694521339718 دی 1404در پاسخ بهپهلوی های دزد منحوس ملعون کافر نجس العین لعنت الله علیهاللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم
@hamed_am18 دی 1404در پاسخ بهرضا پهلوی صهیونیست ، همانند زلنسکی که حقیر هست. به یاری خدا مردم ایران با وحدت و ولایت مداری، بر این فتنه غلبه پیدا خواهند کرد و قله های پیشرفت را فتح خواهند کرد.