ان روال تبعیض امیز از کشور زدوده شد. اکنون چقدر عدالت و انصاف بر مملکت حاکم است!؟؟
@user1722940691778 September 2025Replying toان روال تبعیض امیز از کشور زدوده شد. اکنون چقدر عدالت و انصاف بر مملکت حاکم است!؟؟
@RezaKasraF8 September 2025Replying toالان هم همینه. در حالیکه یه عده خودشون و بچههاشون در بهترین امکانات تفریح و تحصیل میکنن ما برای یه لقمه بخور نمیر تو کارخانجات داریم عین یابو کار میکنیم. تحقیر میشیم امنیت شغلی هم نداریم. شاه فاسد بود ولی کسی باید از شاه انتقاد کنه که سالم باشه
@user17091000972800628618 September 2025جای تاسف داره که بعضیا میگن الانم وضع مثل زمان پهلوی خائنه..زمان پهلوی فساد خاندانی و سیستماتیک بود یعنی سیستم مبتنی بر فساد بود اما الان فساد مثل تمام دنیا فردی و پنهانه و اگر فساد اثبات بشه حتی پسر و عروس آیت الله صدیقی هم باشی محاکمه میشی...انصاف داشته باشیم🇮🇷🫡
@user17091000972800628618 September 2025Replying toجالبه طرف میگه تو کارخونه کار میکنیم واسه بخور نمیر ولی یه عده بچه هاشون با بهترین امکانات تحصیل میکنن و وضعشون خوبه!!!!خب مگه همه جای دنیا همه مایه دارن؟؟یعنی هیچ کشوری قشر کارگر نداره؟؟همه پولدار و ثروتمند هستن؟؟!!!ناشکری هم بد چیزیه
@SEDMHMD8 September 2025Replying toهمین توقع که نسل امروز همه انتظار دارن پولدار باشن و مثل خانی که زمان پدرشون بود بخورن و بپوشن و تفریح کنن دست آورد جمهوری اسلامی ایرانه و انشاء الله وقتی هم یاد گرفتن برای این آرمان همه باید بیشتر تلاش کنیم و به جای نق زدن و طوطی وار بعضی حرفها را تکرار کردن سرانه تولید را بالا ببریم محقق هم میشه
@user1711138816608 September 2025Replying toلطفاً همین گزارش را بصورت کامل در شبکه های تلویزیونی صدا و سیما خصوصا شبکه خبر و شبکه 3 پخش کنید ، آنهم در چندین نوبت تا قدر داشته هایشان در ج.ا.ایران را بدانند
@RezaKasraF8 September 2025Replying toراست میگن حضرات.ما ناشکری میکنیم.خدایا شکرت بابت این همه تبعیض و ستم.خدایا شکرت که یه عده از قبل اختلاس و تورم روز به روز ثروتشون بیشتر میشه.خدایا شکرت سفره ما کوچیکتر میشه و یه عده جیبشون پرتر.خدایا شکرت مسئولینی داریم دروغگو یا بی عرضه.خدایا شکرت که کارفرمای فرشته نشین یه لقمه پرت میکنه جلومون.شکر
@RezaKasraF8 September 2025Replying toخدایا شکرت که یه عده هموطن شکم سیر بی درد البته احمق داریم خیال دارن حداقلی زندگی که امنیت شغلی و رفاه نسبیه رو نداشته باشیم چون همه جای جای دنیا فقیر داره و ما خیال داریم هممون الهیه و فرشته و زعفرانیه زندگی کنیم و چون خونمون اونجا نیست نق میزنیم و ناشکریم.
@RezaKasraF8 September 2025Replying toهموطن احمق و کودن ما فکر میکنه ما از کارگر بودن ناشکریم. نه کارگری شرفه و نونش از خیلی از قشار به ظاهر موجه حلالتره. مشکل حفظ شان کارگره. کارگر باید از همون زحمت کارگریش دغدغه نون شبش رو نداشته باشه. بدونه اگه فردا مرد زن و بچهش یه مستمری کفاف زندگی داشته باشن. البته انسان احمق این چیزا رو نمیفهمه