بدبخت اپوزسیون دوزاری، برای نشون دادن خودشون تاریخ رو جعل میکنن
@user17082705771430 اسفند 1403در پاسخ بهبدبخت اپوزسیون دوزاری، برای نشون دادن خودشون تاریخ رو جعل میکنن
@Ahvazi30 اسفند 1403در پاسخ بهدر تطهیر کردن شکی نیست ، فقط علت اعدام فقط تیمسار هوایی شاه بوده ؟! یا علت دیگه ای مثل جنایت یا جرمی هم داشته؟!
@motevaselian30 اسفند 1403در پاسخ بهرابطه جهانبانی با همسر افسران نیرو هوایی برای مردم در زمان شاه کاملا روشن بود و گزارش های ارتش در آن زمان هم این موضوع را تایید میکند
@user170910007785655904930 اسفند 1403در پاسخ بهاصلا همه اینا که گفتی درست ولی نگفتی این تیمسار چه جرم و جنایتی کرده بود که اعدام شد؟ اصلا این بنده خدا اگر دستش به خونی آغشته بود و یا مشکلی داشت مثل خیلی دیگه از عناصر طاغوتی فرار میکرد نه اینکه بمونه و شما اعدامش کنید خلخالی اعدام بی حساب زیاد کرده اینم یکیش
@dakota30 اسفند 1403در پاسخ بهچرا نادر جهانبانی رو اعدام کردید علت اعدام چی بود بعد ریس ساواک با این همه جنایت باید زنده باشه تو امریکا
@user17082670316830 اسفند 1403در پاسخ بهسلام، نه جهانبانی و نه خلخالی دیگر زنده نیستند، تا بتوان قضاوتی عادلانه را در مورد آنها ترتیب داد. اما، اینکه از خلبانهای ارتش شاه قهرمان میسازند، و به آنها کارهای نکرده را نسبت می دهند، شاید برای آن است که یاد مدافعان واقعی میهن (یعنی شهیدان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس) را کمرنگ کنند، …نمایش بیشتر
@mahdi_h1 فروردین 1404در پاسخ بهخلخالی اصلاحطلب بود. خاتمی شخصاً در مجلس ختمش شرکت کرد. پیام تسلیت رهبری هم خیلی سرد و بدون بزرگداشت او و صرفاً طلب مغفرت برایش بود. اما دفاع بیچونوچرای رسانههای انقلابی از همه اعدامها و مصادرهها باعث شده برخی از مردم افداماتش را از چشم انقلابیهای امروز و نه اصلاحطلبان ببینند.
@misafgh140401 فروردین 1404در پاسخ بهجواب محمدیامثال باکری ها تو انقلاب رشد کردنکمی عاقل باش بفهمی چی می نویسی
@misafgh140401 فروردین 1404در پاسخ بهکاربران فیک مزدور دوزاری میان از خائنبن به وطن مثل جهانبانی ملعون دفاع میکنن با چند اکانت فیک
@misafgh140401 فروردین 1404بدبختهای فیک خیلی تابلو است که همه نظرات حمایتی از جهانبهانی ملعون و مزدور رو یک نفر نوشته با یک ادبیات.لعنت بر اون آخوند فاسد که از این جهانبهانی لعین دفاع کرده
@misafgh140401 فروردین 1404جوک اینجاست طرفداران شاه و این جهانبانی خائن میان از پاکدستی حرف می زننخیلی با حالن این دلقک ها🤣
@Alirezapor1 فروردین 1404در پاسخ بهمحمد رضا شاه به نوشته روزنامه فایننشال تایمز انگلستان ۳۲ میلیارد دلار از اموال ملت شامل پول نقد و طلا و ویلاهای مختلف در کشورهای اروپایی مثل سوئیس و اسپانیا و فرانسه و سهام کارخانجات با پول دولت ایران را غارت کرده است و حتی فرح پهلوی چندین چمدان شامل جواهرات سلطنتی گرانقیمت را از کاخ برداشته و به خ…نمایش بیشتر
@Mms_mms1 فروردین 1404در پاسخ بهضد اطلاعات نیروی هوایی ارتش در سال ۱۳۴۸ اقدام به بررسی وضعیت جهانبانی کرد و گزارشی منتشر کرد. طبق اینگزارش: «نادر جهانبانی افسری خشن، عصبانی، حساس، زودرنج، حسود نسبت به موفقیت دیگران و البته مدیر و راستگو معرفی شده که به بیچشمورویی، در نظر گرفتن مصالح شخصی خودش و ترجیحدادن آن به منافع سازمانی، ق…نمایش بیشتر