@user1768561252582 ساعت پیشدر پاسخ بهدیروز به عمر سعد وعده ی گندم ری را دادند امروز عده ای از وعده گندم سرخرمن آمریکا سخن می گویند...!هیهات من الذله!!!
@user1744203466252 ساعت پیشپیروز بلامنازع جنگ تحمیلی سوم شدیم. لینک زیر را مطالعه فرمایید.https://farsnews.ir/user174420346625/1782300770425565934پیروز بلامنازع جنگ تحمیلی سوم شدیم
✍️در میدان نظامی پیروز شدیم.همینکه شکست نخوردیم یعنی پیروز شدیم. چون آمریکا برای پیروزی حمله کرد اما هیچ وقت پیروز نشد.✍️در میدان اجتماعی پیروز شدیم.حضور گسترده مردم مبعوث شده در کف خیابان مصداق عینی تنگه احد بود که پیوندی استراتژیک بین میدان نظامی و دیپلماسی ایجاد کرد. مردم پل پیروزی و پیوند دهن…نمایش بیشترنمایش گزارش
@Sarbaz78781 ساعت پیشدر پاسخ بهخورشید ایران انجا سیاه شدکه مسئولینی همچون رجاییشهید شدنرجای جمله ای دارهاگر آمریکا بگوید سازش کنید تا گندم بهمدر جواب گفتن ما یک تکه نان را ۳۶, میلیون نفر خواهیم خورد اما زیر بار ذلت نخواهیم رفتجالبع باطل به این روشنی، از کودک خوری، تجاوز ، جزیره فساداما مسئولین فعلی....... انتخاب کردن
@user1743767601221 ساعت پیشفیلم: شمر زمانهات را بشناس... ای عزیز؛ حسین زمان خود را یاری کن!
حسین زمانهات را بشناس...شمر زمانهات را بشناس!مباد که بد عمل کنی و کار از کار بگذرد.مباد که به طمع دنیا، پشت ولی را خالی کنی؛ که اگر چنین شد نه دنیا خواهی داشت و نه آخرت!چراکه خیر دنیا و آخرت در پیروی از حضرات آلالله علیهم السلام است...ای مردم؛ در سالهای پس از انقلاب، بارها جریانی را با را…نمایش بیشتر۶ MB
@jalaltorabi1 ساعت پیشدر پاسخ بهاز بندِدل تا بندِکفن..!
️روایت همسر شهیده «ریحانه خودسیانی» از آخرین شب دیدار سحرگاه حمله آمریکا به خانه پدری ریحانه در هفتون اصفهان و یادگاری که از عشق ناتمامشان باقی مانده است؛ بند کفنی که هنوز بوی گل نرگس میدهد️شامگاه پنجم فروردین، خانهای در محله هفتون اصفهان، مثل بسیاری از خانههای ایرانی در روزهای نوروز، میزبان یک …نمایش بیشتر۱۶ MBنمایش گزارش
@user1708035729631 ساعت پیشدر پاسخ بهتاریخ دقیقا داره تکرار میشه مسؤل خائنی که قبول دریافت گندم کرد به فکر خانوادهای شهدا نبودن چطور نان قاتلین فرزندان و عزیزانشان بخورن؟
@ApexIntel1 ساعت پیشدرس عاشورا برای همین روزهاست.ضربت شمشیرها هزار بار شرافتمندانهتر از پذیرش ذلت است.میخواهید ۳۰۰ میلیارد دلار را به جای جنگیدن، پشت میز مذاکره بازگردانید؟ این نه سیاست، که رؤیافروشی است؛ نه تدبیر، که نمایش ذلت.خود ترامپ گفته است: «یک سنت هم نمیدهم.»آیا کسی بر سر زن و فرزندانش مذاکره میکند؟…نمایش بیشتر
@najafi3131 ساعت پیشدر پاسخ بهالسلام علی الحسین و علی علی بن الحسینو علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین 🏴🏴🏴🏴🏴🏴
@sobehazal1 ساعت پیشدر پاسخ بهکاش میفرمودید امام حسین (ع) همون شب با فرمانده دشمنش دیدار داشته! چند بار نامه ردو بدل کردن!! یا خدا فکر کنید دلواپسان عزیز اونموقع وجود داشتن! ایا برای امام حسین بنر دلواپسیم نمیبردن تو صحرای کربلا! بجای اطاعت کردن از امر امام!! ایا امام رضایت داشت از کشته شدن یارانش؟ ولی اجازه میداد وقت اذن نبرد
@user1774305622771 ساعت پیشدر پاسخ بهجای آنان که پارسال در هیات ها بودند و امسال نیستند که باشند خالی.
@user17732589539246 دقیقه پیشدر پاسخ بهاین حسین است که عالم همه دیوانه اوست.او چو شمعی است که جانها همه پروانه اوست
@user170910052741738698229 دقیقه پیشدر پاسخ بهوقتی عمق کربلا رو بچشی، زندگی توی این دنیا برات جهنم میشه. چون هر روز که از خواب بیدار میشی یادت میفته که چه طور امام حسین رو کشتند و قاتلینش هنوز دارن با افتخار راه میرن.ما #باید_بمب_اتم_بسازیم تا کربلا تکرار نشه
@DoctorSadegh18 دقیقه پیشدر پاسخ به ومطالبهجنبش بازگشت به نظر رهبری
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه میکنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیهالسلام) چیز دیگری است پیشنهاد میدهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش میکردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره میدادند و ما مردم فقط نگاه میکردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
مسئولین دلسوز کشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Vatanparast_sabour11 دقیقه پیشدر پاسخ بهدر نماز صبح عاشورا بعد حی علی فلاح بگیم حی علی الاصول...برخی روزی خواهند فهمید خون امام حسین (ع) هم دقیقا بر سر همین اصول دین خدا ریخته شد.بعد از وفات پیامبر (ص) اصول دین خدا را رها کردندچقدر امام حسین (ع) مظلومانه از اصول دین خدا و حقانیت صحبت کرد اما دوره اش کردند آب را روش بستند و...یاحسین