30 فروردین 1405

ممبینی: تیم سوم لیگ به عنوان سهمیه جام حذفی به آسیا می‌رود

دبیرکل فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لیگ برتر ارائه کرد.
۴۲ MB
تیم سوم لیگ یعنی سپاهان وقتی از جام حذفی حذف شده طبق کدوم قانون باید سهمیه ی لیگ دو آسیا رو بگیره؟؟حرف نزنی کسی نمیگه لال تشریف داری
14:35 - 31 فروردین 1405

47 بازدید