«لذا پخش ضبطی برنامه مثل گذشته مورد قبول تیم تولید برنامه ثریا قرار نگرفت (چون آن را مقدمهی خنثی و بیاثر شدن برنامه میدانیم)»دقیقا! و من خوشحالم که ده چهارده ساله مخاطبتونم
@SirSajjad31 مه 2026«لذا پخش ضبطی برنامه مثل گذشته مورد قبول تیم تولید برنامه ثریا قرار نگرفت (چون آن را مقدمهی خنثی و بیاثر شدن برنامه میدانیم)»دقیقا! و من خوشحالم که ده چهارده ساله مخاطبتونم
@user17690304421231 مه 2026در پاسخ بهغلط بودن خیلی از تحلیل ها و پیش بینی های آقای فواد ایزدی در جنگ رمضان ثابت شد. از جمله ادعای ایشان مبنی بر اینکه اگر آمریکا محاسبه کند که در حمله به ایران ۵۰۰ کشته خواهد داد به ایران حمله نخواهد کرد. نتیجه این شد که آقای ایزدی مجبور شده ادعای آمریکا مبنی بر کشته شدن فقط ۱۳ آمریکایی را تایید کند!
@torab31 مه 2026در پاسخ بهخود دولت میگه باید واقعیت ها رو بیان کرد ولی به بیان واقعیت های خودشون که میرسه ناراحت میشن! ان شاءالله که مشکل برنامه هم حل میشه.
@Victor_from_God31 مه 2026طبق معمول اصلاحات میخواد گند بزنه به همهچیز برای همین صدای حق رو خاموش میکنه ولی باید پویش راه انداهت و جلوی این قلدر بازی ها رو گرفت ممنون از عوامل عالی برنامه خوب ثریادر ضمن غلط میکنند از پخش سخنان رهبر شهید گلایه میکنند
@AgainstDarkness31 مه 2026.irقانون ب/۲۱۷: فتنهگری فسادانگیزتر از قتل است
نمیشود جهان را تغییر داد اما خودمان تغییر نکنیم و برعکس. لازمه گام دوم انقلاب بعد از جنگ تمدنی رمضان در امتداد جنگ ۴۸ساله، این است که بدانیم اگر «اصولگرایِ اصلاحطلب» و «اصلاحطلبِ اصولگرا» یا به تعبیر شهید رهبر «آرمانگرای واقعبین» نباشیم، نمیتوانیم دنیا را مجذوبتر کنیم. اگر جسم ج.ا.ایران قد ک…نمایش بیشتر
@user1774074243031 مه 2026در پاسخ بهچند وقت دیگه مقاله میزنینبله دوستان مسنکه دارن با بیل روی ما خاک میریزن و کم کم داره تاریک میشه تقریبا
@user170910039961651604231 مه 2026در پاسخ بهبه نظرم پزشکیان بره کنار دولت رو بدن دست مخبر اینقدر هر روز چپ و راست نکنید بخدا ۵۰ ساله خسته شدیم مگه عامل همه مشکلات اصلاح طلبان نیستند چند سال تاییدشون نکنید تا مملکت درست بشه مگه ته حرف خبرگزاری فارس هم همین نیست
@melip31 مه 2026در پاسخ بهآقای پزشکیانهمین چند وقت پیش دم از صداقت نزدید؟! نگفتید نباید مشکلات کشور و آسیب ها و خسارات رو از مردم پنهان کنیم؟!حالا صداقت بد شد چون پای انتقاد از خودتون اومد وسط؟؟شما خدمتگزار مردمید! کاری که مردم ازت می خوان رو انجام بده بدون کلک!اگر حسابت پاکه، از محاسبه نباید باک داشته باشی، مگه نه؟
@ghasem_vosugh31 مه 2026در پاسخ بههر کس حرف حق بزنه باید خفه بشه ! مگه اینکه یه وفاقی چیزی بندازه وسطش !
@S0916724d31 مه 2026در پاسخ بهکارله حایی رسیده؟که میگن سخنان رهبرشهیدراپخش نکنید..مگرصداوسیما زیرنظرمستقیم رهبری نیست ازچی می ترسن..همینه که مردم صداوسیما رامستقل نمی دونن چراچون ازگرانی ومشکلات ومطالبات مردم نمیگه مستقل نیست بایدشبکه های خصوصی بیان تاازکسی نترسن
@user170910057465949294631 مه 2026در پاسخ بهصدا و سیما اگر صداقت داره انتقاد را از خودش شروع کنه با اینهمه بودحه دولتی و درامد حاصل از تبلیغات واقعا چقدر بیننده دارد؟
@najmeeyeh31 مه 2026در پاسخ بهبا این کارها، فقط خاطرات تلخ برجام برای ما زنده می شودخدا به مردم ایران رحم کند
@user17786555599631 مه 2026در پاسخ بهچطور اینترنت بین المللی باز است وبی درو پیکر است ودولت ان را به حال خود رها کرده که حتی در اروپا وامریکا چنین چیزی وجود ندارد شبکه های اجتماعی امریکایی وارد خانه های مردم شده است اما دولت بیخیال است
@user170910005846158278431 مه 2026در پاسخ بهقطعا یقینا خانه خراب بشوند تمام کسانیکه با پخش هر سخنی از رهبر شهید انقلاب در صدا و سیما مشکل دارند! عدم پخش برنامه زنده ثریا قطعا یک خیانت بزرگ است که احتمالا این هفته برای جلوگیری از نقدهای تند پیرامون دو میلیون دلار ریختن در حلقوم ترامپ تدبیرگیری شده است هرچند بقول عباس جدیدی این دوستان ازین معرف…نمایش بیشتر