میتونی بابتش گریه کنی #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
این خبر حذف شده است.
@Conspicuous18 فروردین 1405در پاسخ بهمیتونی بابتش گریه کنی #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
@Behsan218 فروردین 1405در پاسخ به#اینترنت آزاد مصداق برابری است متوجه نشدین نمیشوید نخواهید شد جهل خطرناک ترین سلاح بشر است ل.ع.ن.ت به تهمت زنندگان#اعتراض #اینترنت_بین_الملل #نه_به_اینترنت_طبقاتی #جنگ #مرگ_بر_اسرائیل
@user17690512655018 فروردین 1405در پاسخ بهبا جماعت terminally online که صد تا اکانت اینجا ساختن و نصف اکانتاشون تروله بحث کردن بی فایده است
@DRSDavidSoft18 فروردین 1405در پاسخ بهمحمدامین جان، منظور تو از باتهای انسانی چیست؟میتوانید بیشتر و بهتر منظور خودتون را توضیح دهید؟
@user17747710704118 فروردین 1405در پاسخ بهمردم عادی ایران رو رباط و صهیونی خطاب میکنی خجالتم نمیکشی ؟
@user170910159981270223418 فروردین 1405در پاسخ بههیچکس تو این کشور نمیفهمه حتما شما میفهید؟ منظورت از بات انسانی که اصلا متوجه نشدم ولی برای صهیون بود خیلی زیاد قضاوت نمیکنی ؟من به عنوان یک شهروند میخواهم صدای مردم کشورم باشم ،نه کسی که کشور دیگه ای زندگی میکنه و به راحتی میگه روی سر مردم بمب اتم بریزید #اینترنت #اینترنت_آزاد
@LeslieKnope18 فروردین 1405در پاسخ بهاینطوری که به این همه آدم برچسب صهیون میزنی به نظر میاد که اینجا اسرائیله و شما اشتباهی اینجا هستید لطفا به سرزمین خودتون برگردید. #اینترنت
@WilliamButcher18 فروردین 1405در پاسخ بهخیلی جالبه که تو رسانه و فضای مجازی داخلیشون هم میگن ربات😂آره رباتا هشتگ ها رو ترند کردن تو راست میگی
@Internetisdead18 فروردین 1405در پاسخ بهمحمد جان میدونم سخته برات که سعی کنی بیشعور نباشی .ولی تمرین کن داداش شاید اوکی شدی #اینترنت #اینترنت_آزاد
@user17752095646518 فروردین 1405در پاسخ بهآره ما بات صهیونی هستیم. تو هم میتونی گریه کنی. فعلا که جاسوسا همه از تو همین سلبریتیا و سیمکارت سفیدا بودن. #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید
@user24242418 فروردین 1405در پاسخ بههرجا مردم خلاف شما باشن میشن ربات و عامل صهیونی،تئوری توطعه شما رو نابود کرده
@user17747710704118 فروردین 1405در پاسخ بهاومدم دوباره بگم محمد امین بنده خدا چه داون ووت های زیبایی گرفتی... اگه دوست داری میتونی احساست رو راجع به این حجم داون ووت بگی ما این جا هستیم که بهت گوش کنیم راستی میخوای از دیسلایکا که بهت ارادت داشتن یه جدول پی دی اف درست کنم ؟