خبر


این خبر حذف شده است.

با تشکر از بات‌های انسانی صهیون و همچنین بات‌های ایلان ماسک بابت نظراتی که در این نظرسنجی می‌دهند. و همچنین بابت اصل اکانت ارسال نظرسنجی؟و همچنین پیشاپیش بابت downvoteها یا همون دیسلایک ها (به زبان نابلدها) روی این نظرم ازشون تشکر می‌کنم.نبود اینترنت بین الملل سخته ولی کدوم عاقلی در این شرایط ...
12:54 - 18 فروردین 1405




26 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌رعیت۲‌
@Behsan218 فروردین 1405
در پاسخ به
#اینترنت آزاد مصداق برابری است متوجه نشدین نمیشوید نخواهید شد جهل خطرناک ترین سلاح بشر است ل.ع.ن.ت به تهمت زنندگان#اعتراض #اینترنت_بین_الملل #نه_به_اینترنت_طبقاتی #جنگ #مرگ_بر_اسرائیل

@user17690512655018 فروردین 1405
در پاسخ به
با جماعت terminally online که صد تا اکانت اینجا ساختن و نصف اکانتاشون تروله بحث کردن بی فایده است

تصویر نمایه‌ی ‌مرآت یگان‌
@Merat18 فروردین 1405
در پاسخ به
همیشه این جوری هستین. باور نمی کنید بیشتر مردم مثل شما فکر نمی کنن. باور نمی کنید اقلیتید. هر کی مثل شما نباشه رباته همین قدر نادانید و دقیقا از همینجام دارید ضربه می خورید.#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌دیوید رفوآ‌
@DRSDavidSoft18 فروردین 1405
در پاسخ به
محمدامین جان، منظور تو از بات‌های انسانی چیست؟می‌توانید بیشتر و بهتر منظور خودتون را توضیح دهید؟

تصویر نمایه‌ی ‌Mrs. Smith‌
@AdoreHer18 فروردین 1405
در پاسخ به
بنده خدا راجب امورات زندگی بقیه بندگان خدا خیلی اظهار نظر نمیکنه!در واقع کسی اظهار نظر شمارو نخواسته و اهمیتی نمیده.صرفا فقط مشخص شد که از آزار مردم ایران لذت میبرین با این کامنت ها.امیدوارم خدا هرچه سریع تر شفا عاجل نصیب شما بکند🤲🏻#اینترنت حق مردم.

@user17747710704118 فروردین 1405
در پاسخ به
مردم عادی ایران رو رباط و صهیونی خطاب میکنی خجالتم نمیکشی ؟

تصویر نمایه‌ی ‌sheriffbigby‌
@wrathofT18 فروردین 1405
در پاسخ به
شما تو غار زندگی میکنی یا خوشت میاد از سفسطه بازی۸۰ روز نت مارو قطع کردید و صدایی از ما درنمیومد از ترس به خطر افتادن امنیت ملی، چیزی که هرگز وجود نداشتالان که همین ۲ دقیقه پیش راه آهن مشهد هدف قرار گرفتبازم میخوای ناله ی امنیت ملی سر بدی؟؟؟#اینترنت

@user170910159981270223418 فروردین 1405
در پاسخ به
هیچکس تو این کشور نمی‌فهمه حتما شما میفهید؟ منظورت از بات انسانی که اصلا متوجه نشدم ولی برای صهیون بود خیلی زیاد قضاوت نمیکنی ؟من به عنوان یک شهروند میخواهم صدای مردم کشورم باشم ،نه کسی که کشور دیگه ای زندگی میکنه و به راحتی میگه روی سر مردم بمب اتم بریزید #اینترنت #اینترنت_آزاد

تصویر نمایه‌ی ‌Leslie Knope‌
@LeslieKnope18 فروردین 1405
در پاسخ به
اینطوری که به این همه آدم برچسب صهیون می‌زنی به نظر میاد که اینجا اسرائیله و شما اشتباهی اینجا هستید لطفا به سرزمین خودتون برگردید. #اینترنت

@user17751173824418 فروردین 1405
در پاسخ به
دوستان با این معلوم الحال بحث نکنید.

تصویر نمایه‌ی ‌William‌
@WilliamButcher18 فروردین 1405
در پاسخ به
خیلی جالبه که تو رسانه و فضای مجازی داخلیشون هم میگن ربات😂آره رباتا هشتگ ها رو ترند کردن تو راست میگی

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا‌
@MrYellow18 فروردین 1405
در پاسخ به
اوه واو تنک یو dear استاد که معنی downvote رو به ما رعایای بی سواد آن‌اِجْکِیتِد تیچ کردید. 😒شما بنده خدا نیستید، شما بنده زبانتان هستید که به این راحتی به هموتنانتان انگ بات و خائن بودن میزنید.#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌Morgan Freewoman‌
@Internetisdead18 فروردین 1405
در پاسخ به
محمد جان میدونم سخته برات که سعی کنی بیشعور نباشی .ولی تمرین کن داداش شاید اوکی شدی #اینترنت #اینترنت_آزاد

تصویر نمایه‌ی ‌akhey‌
@Akhey18 فروردین 1405
در پاسخ به
بلد جان عزیز دون وت با دیسلایک فرق داره ها...

@user17752095646518 فروردین 1405
در پاسخ به
آره ما بات صهیونی هستیم. تو هم میتونی گریه کنی. فعلا که جاسوسا همه از تو همین سلبریتیا و سیمکارت سفیدا بودن. #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید

@user24242418 فروردین 1405
در پاسخ به
هرجا مردم خلاف شما باشن میشن ربات و عامل صهیونی،تئوری توطعه شما رو نابود کرده

@user1775451846718 فروردین 1405
در پاسخ به
دیکتاتورهای کوچولو

@user17747710704118 فروردین 1405
در پاسخ به
اومدم دوباره بگم محمد امین بنده خدا چه داون ووت های زیبایی گرفتی... اگه دوست داری میتونی احساست رو راجع به این حجم داون ووت بگی ما این جا هستیم که بهت گوش کنیم راستی میخوای از دیسلایکا که بهت ارادت داشتن یه جدول پی دی اف درست کنم ؟