🔴 چند نکته درباره گلایه آقای مطیعیآقای مطیعی یقینا توهین به هر مسئولی محکوم است. اما چند نکته1⃣توهین به فرماندهان، به قدری کم است که اصلا دیده نمیشود و ربط دادن آن به آحاد رزمندگان هم، اجحاف. توهین کنندگان به مذاکره کنندگان هم نسبت به طیف گسترده مردمی که منتقد عملکرد آقایان هستند، حقیقتا انگشت
شمارند. اکثر منتقدین در کمال احترام میپرسند چرا مسئولان خلاف نظر رهبری عمل کردند و چرا حال که رهبری این مخالفت را علنی کردند، از مسیر غلط رفته برنمیگردند.2⃣آقای مطیعی! توهین به مسئولان وقیحتر است یا توهین به ولی خدا با زمین زدن نظرش؟! بنده ندیدم صحبتی از شما که مخالفت مسئولان با نظر رهبری را
تقبیح کرده باشید! مستحضرید مسئله، اختلاف نظر در یک امر عادی نیست، نظر رهبری در این مورد واجبالاتباع است. ایکاش این شدت و حدت در برابر چهار توهین کننده را نسبت به کسانی خرج میکردید که علیرغم تصریح امام به مخالفت، خلاف نظر ایشان عمل کردند.3⃣به نظر شما با ادبیات توهین آمیز، میتوان دعوت به ادبیات
محترمانه کرد؟! نسبتهایی که به توهین کنندگان میدهید درباره خود شما نیز صادق است. بردار عزیز، با دستمال کثیف که شیشه تمیز نمیکنند!4⃣مردم از کسی که تمام اعتبار و آبرویش را در مکتب ولایت به دست آورده انتظار دارند پیشتاز دفاع از ولی باشد نه دفاع از کسانی که حرف ولی را پایمال کردند.
14:30 - 5 تیر 1405