🔴 چند نکته درباره گلایه آقای مطیعیآقای مطیعی یقینا توهین به هر مسئولی محکوم است. اما چند نکته1⃣توهین به فرماندهان، به قدری کم است که اصلا دیده نمی‌شود و ربط دادن آن به آحاد رزمندگان هم، اجحاف. توهین کنندگان به مذاکره کنندگان هم نسبت به طیف گسترده مردمی که منتقد عملکرد آقایان هستند، حقیقتا انگشت
شمارند. اکثر منتقدین در کمال احترام می‌پرسند چرا مسئولان خلاف نظر رهبری عمل کردند و چرا حال که رهبری این مخالفت را علنی کردند، از مسیر غلط رفته برنمی‌گردند.2⃣آقای مطیعی! توهین به مسئولان وقیح‌تر است یا توهین به ولی خدا با زمین زدن نظرش؟! بنده ندیدم صحبتی از شما که مخالفت مسئولان با نظر رهبری را
تقبیح کرده باشید! مستحضرید مسئله، اختلاف نظر در یک امر عادی نیست، نظر رهبری در این مورد واجب‌الاتباع است. ایکاش این شدت و حدت در برابر چهار توهین کننده را نسبت به کسانی خرج می‌کردید که علی‌رغم تصریح امام به مخالفت، خلاف نظر ایشان عمل کردند.3⃣به نظر شما با ادبیات توهین آمیز، می‌توان دعوت به ادبیات
محترمانه کرد؟! نسبت‌هایی که به توهین کنندگان می‌دهید درباره خود شما نیز صادق است. بردار عزیز، با دستمال کثیف که شیشه تمیز نمی‌کنند!4⃣مردم از کسی که تمام اعتبار و آبرویش را در مکتب ولایت به دست آورده انتظار دارند پیشتاز دفاع از ولی باشد نه دفاع از کسانی که حرف ولی را پایمال کردند.
14:30 - 5 تیر 1405




4 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌محمد حیدری‌
@macro4 ساعت پیش
در پاسخ به
احسنت حرف حق،،👍👏

@user1781374294294 ساعت پیش
در پاسخ به
به نظر میاد آقای مطیعی هم مثل مسئولان وفاقی دچار #خطای_محاسباتی شده

@user17091015095023936783 ساعت پیش
در پاسخ به
کسی توهین به فرماندهان نمیکنه فقط مردم از نیروهای مسلح گله دارند که نظر آنها با نظر رهبری مخالف بوده درحالی که نظامی نقش اش حمایت از ولی است واظهاری هم درجهت تنویر افکار مردم ولایتمدار انجام نشده درحالی که ادبیات آقای مطیعی بسیارزننده وتوهین آمیز بود همه قدر زحمات رامیدانند

تصویر نمایه‌ی ‌مقاومت وایستادگی‌
@user1776613456573 ساعت پیش
در پاسخ به
هزار احسنت ،حرف حق رو باید فریاد زد👏👏👏🙏