بکشید این کثافتهای عامل موساد رو بهشون رحم نکنید
@user170910006763748706511 دی 1404تعليقًا علىتنها راه فروکش کردن این فتنه ، کشتن اراذل و اوباش عامل موساد چه به صورت آشکار در صحنه درگیری و چه به صورت پنهان و بعد از شناسایی اونها در خارج از صحنه اغتشاشات هست. و گر نه این اشرار کشور را وارد جنگ داخلی خواهند کرد
@user1764008345411 دی 1404تعليقًا علىتو این شرایط جنگی هیچ مماشاتی نباید با اغتشاشگران بشه البته معترض حسابش با اوباش مسلح جداست پلیس باید خیلی هوشمندانه اقدام بکنه مخصوصا تو شهرهای کوچیک که فعلا تمرکز موساد رو اوناست
@user170910004846368922311 دی 1404تعليقًا علىخوانندگان محترم خبرگزاری فارس لطفا آرامش خودتون روحفظ کنید . نظام اسلامی بحمدالله دراستانهای لرنشین پایگاه مستحکمی داره واکثریت قریب به اتفاق مردم این مناطق فدایی رهبری وکشورند . نظام اسلامی ازاین حوادث هم با سربلندی گذرخواهدکرد . فدائیان رهبری باتدبیرو آرامش خودشون امنیت منطقه روکنترل شده دردست دار…أظهر المزيد
@Fsangchian11 دی 1404تعليقًا علىاین گل هایی که پرپر می شوند، فرزندان این آب و خاک هستندنهادهای امنیتی از چه هراس دارند که مقتدرانه مانع این مزدورهای پست تر از حیوان نمی شوند!
@aeronat11 دی 1404تعليقًا علىفقط یک روز شبیه کشورهای غربی عمل کنید. بخدا چندین سال اینا میرن تو لک. اونجا پلیس بگه دستاتو بزار پشت سرت اگر چونه بزنی ۷ تا گلوله نوش جان میکنی. اگر توی خیابون بدویی و پلیس خیال کنه داری سمت اونا میدوی چند تا گلوله میزنن بعد میپرسن
@user170910140485520723011 دی 1404تعليقًا علىتا اعتراضات صنفی سروسامان نگیره هر چند سال یکبار همین آش و همین کاسه است.لطفا شما یک سامانه برای اعتراضات مثل پویش حمایت از فلان و بیسار مسئله که در فارس گذاشته میشه و مردم رای میدن،وقتی به یک درصد مشخصی رسید خود اصناف راهپیمایی هماهنگ با نیروی انتظامی و..ترتیب بدن
@user170910140485520723011 دی 1404تعليقًا علىلطفا یکبار با هماهنگی این کار را انجام دهید بعد بازخورد آن را در جامعه میبینید.
@user170910140485520723011 دی 1404تعليقًا علىاین یعنی قبل از اینکه مردم آمپر بچسبونن خود سیستم بحال افکار عمومی و فشار اقتصادی کمرشکن فکری کرده.این همه، ما مردم برای هرچیز همراهتان هستیم یکبار هم شما مردم را همراهی کنید.
@user170910005833004863211 دی 1404تعليقًا علىالان چند ماهه که بعضی کانالها دارن هشدار می دن برای اغتشاش های دی ماه به بهانهی عملکرد ضعیف و حتی مشکوک دولت در زمینه اقتصاد
@user17576683911911 دی 1404من خودمو میگم. وضعیت مالیم خیلی ضعیفه هرچی کار میکنم بازم کم میارم. چرا برای اقتصاد کاری نمیکنن؟ خدا شاهده آخرین باری که گوشت قرمز خریدم یادم نمیاد برای چه سالی بود.
@user170910091996939750511 دی 1404تعليقًا علىیکعده غرب پرست الان میان میگویند اینکارها در ینگه دنیا حل شده!چرا به مردم حق اعتراض نمیدهید!مردم فلان و بهمان و....عزیزان کجای دنیا در اعتراض اقتصادی مامران دولت را سلاخی میکنند؟!کجا به مقر پلیس حمله میکنند؟!واقعا خیانت یا حماقت عدهای معدود خیلی باعث تاسف هست
@abbasmohrdar11 دی 1404تعليقًا علىاعدام خائن به وطن برای یک اومانیست غربی و سکولار هم موجه است چه برسه برای یک ایرانی با شرف.عامل موساد اعدام باید گردد
@far5511 دی 1404تعليقًا علىاجتماع مردمی دیگه چه واژه ایه ؟ جالبه همون دولتی که مسئوله و باید جواب بده چه گندی زده که عملکردش همون آرزوی اسرائیل دراومده با وقاحت تمام میاد و لباس مشروع بهش میده ! رئیس جمهوری که مثل اب خوردن تو رو 90 میلیون ایرانی دروغ میگه و حتی وزیر خودشم گردن نمیگیره و تا الان بیشتر به درد دشمن خورده نه ملت…أظهر المزيد