یه وقتایی هست با خودت میگی " نشد دیگه باید چیکار میکردم؟ولی میشنوی ته دلت یکی داره با غم داد میزنه" باید میشد ، باید میشد ، باید میشد "و حقیقتا این بده.

deسنجاقشده
@lmahsayil24 دی 1404یه وقتایی هست با خودت میگی " نشد دیگه باید چیکار میکردم؟ولی میشنوی ته دلت یکی داره با غم داد میزنه" باید میشد ، باید میشد ، باید میشد "و حقیقتا این بده.
M.A بازنشر داد
@razieh_tahery13851 بهمن 1404ترامپ ایران را به محو شدن از روی زمین تهدید کرد
مجری: پاسخ شما به رهبران ایران که همچنان شما را تهدید میکنند، چیست؟ترامپ:من اطلاعرسانی لازم را انجام دادهام. اگر کوچکترین اتفاقی بیفتد، ما ضربه خواهیم زد؛ کل کشور آنها منفجر خواهد شد... اما من دستورالعملهای بسیار قاطعی دارم. اگر هر اتفاقی بیفتد، کشور آنها را از روی کره زمین محو خواهیم کرد.»
M.A بازنشر داد
@mahsayi28 دی 1404دیگه وقت رفتنه، خوش گذشت .خودیا(فارسیا) بمونن دور هم چای آخر مجلسو بخورن..#اینترنت_ازاد #اینترنت_بینالملل
M.A بازنشر داد
@mahsayi27 دی 1404ما ز بالا سوی بالا میرویم،چون ز بالا بوده است آغاز ما..#اغتشاشات #اینترنت_آزاد_برای_همه