@IranAbadTaAbad31 فروردین 1405در پاسخ بهیک مدل دیگه وطن فروش هم وجود داره، در ظاهر با ایران و نظام هست، ولی با اختلاس مکرر و برهم زدن اقتصاد، و منافع مافیایی،باعث سختی مردم و مشکلاتی که همه میدونن میشه.به نظر بنده اونها را هم به عنوان وطن فروش و منافق در نظر بگیرید.به آنها هم سخت بگیرید.اگر آنها نبودند، خیلی اتفاقات بد نبود.