اداره کل رفاه قوه قضاییه در سالهای ۹۹ ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با رایزنی و لابی گری تعداد زیادی خودرو بدون نوبت و اقساطی از سایپا و کرمان خودرو برای قضات و کارمندان خود خریداری کرده است لطفا مجلس و نهاد های نظارتی به این موضوع ورود کنند