مطالبه

خودروی رانتی و بدون نوبت برای کادر قوه قضایبه

اداره کل رفاه قوه قضاییه در سالهای ۹۹ ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با رایزنی و لابی گری تعداد زیادی خودرو بدون نوبت و اقساطی از سایپا و کرمان خودرو برای قضات و کارمندان خود خریداری کرده است لطفا مجلس و نهاد های نظارتی به این موضوع ورود کنند

0
100
گزارش از مطالبه
07:10 - 18 اردیبهشت 1402

3 واکنش
517 بازدید