این روزها خبرهای خوشی از آزاد سازی حریم رودخانه کرج شنیده میشود ولی متأسفانه هیچ خبری از آزاد سازی حریم رودخانه فشم نیست در حالی که بخش اعظم حریم این رودخانه در تصرف غیرقانونی اشخاص و رستوران ها و ویلاهای شخصی است و مردم به هیچ عنوان دسترسی به این رودخانه ندارند همچنین این تصرفات غیرقانونی باعث مشکلات جدی زیست محیطی و آلوده شدن آب رودخانه شده است. لطفا در خصوص نجات حریم این رودخانه مهم و حیاتی تهران هم پیگیری و اطلاع رسانی نمایید.