اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

طوفان الاقصی آبروی اسرائیل را بر باد داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مردم فلسطین و نوار غزه به این نتیجه رسیدند که مرگ با عزت بهتر از مرگ تدریجی با ذلت است لذا طوفان الاقصی را راه انداختند و آبروی رژیم صهیونیستی را بردند.

طوفان الاقصی آبروی اسرائیل را بر باد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با یادآوری جنایات قوم یهود در طول تاریخ و تلاش انها برای ضربه زدن به مسلمانان، اظهار داشت: قوم یهود در طول تاریخ بزرگترین مشکل را برای دنیا و خاصتا مسلمانان بوجود آورده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: یهود برای سیطره بر دنیا نقشه‌هایی دارند که به وضوح به آنها اشاره می‌کنند. 

وی تصریح کرد: این قوم به صراحت اعلام می‌کنند اگر مسلمانی در چاهی گیر کرد با سنگ او را بزنند که نجات پیدا نکند.

سادات همچنین گفت: یهودیان در در کارخانجات کفش‌سازی. نام پیامبر و الله را در کف کفش حک می‌کنند و جایگاه میمون‌ها را به سبک کعبه احداث می‌کنند و این اوج دشمنی انها با خداوند متعال و دین اسلام است.

وی در ادامه به جنایان یهودیان و اسرائیل در فلسطین و باریکه غزه اشاره کرد و گفت: به دنبال این همه جنایات در سال‌های متمادی، مردم فلسطین و نوار غزه به این نتیجه رسیدند که مرگ با عزت بهتر از مرگ تدریجی با ذلت است لذا طوفان الاقصی را راه انداختند و با این حرکت آبروی رژیم صهیونیستی را بردند.

سادات افزود: در حالیکه اسرائیل ادعا می‌کرد چهارمین ارتش قدرتمند دنیا است و گنبد آهنین دارند، طوفان الاقصی آبروی آنها را بر باد داد و نشان دادند که تمام ادعاهای انها پوشالی است. 

وی تصریح کرد: مقاومت با نفوذ به داخل اسرائیل و واردکردن ضرباتی به انان، هیمنه پوشالی این رژیم صهیونیستی را بر هم زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: آنها به دنبال طوفان الاقصی، جنگ علیه مردم بی‌گناه غزه و و بیمارستان‌های آنها راه انداختند.

وی گفت: پیامبر می‌گوید هر کس فریاد مسلمانی را بشنود و به آن کمک نکند مسلمان نیست در حالیکه در خارج از کشور عده‌ای علیه اسرائیل تظاهرات می‌کنند اما تعدادی در داخل کشورمان، در برابر چنین جنایاتی بی‌تفاوت هستند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول