اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضرورت مشارکت جدی خانه کشاورز در سیاستگذاری‌ بخش کشاورزی کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: اعضای خانه کشاورز در بحث کشاورزی صاحب نظر هستند و باید در تصمیم سازی و سیاستگذاری این بخش مشارکت ویژه‌ای داشته باشند.

ضرورت مشارکت جدی خانه کشاورز در سیاستگذاری‌ بخش کشاورزی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای  خانه کشاورز، اظهار کرد: با عنایت به اهمیت بخش کشاورزی در تولید ناخالص ملی و اشتغال مولد در این بخش و تعداد بالای تولیدکنندگان باید نقش تشکل‌ها و به ویژه خانه کشاورز در اهداف توسعه‌ای این بخش پر رنگ‌تر دیده شود.

وی با تاکید بر اهمیت خانه کشاورز و مزیت‌های بسیاری که برای بخش دارد تصریح کرد: پیشنهادات و انتقادات خانه کشاورز باید مد نظر باشد، زیرا این عزیزان بدون  اجر و مزد و تنها از سر علاقه در این تشکل فعالیت می‌کنند و هدفشان  بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های بخش کشاورزی است.

اسکندری با اشاره به اینکه حوزه سازمان جهاد کشاورزی بسیار گسترده است اذعان کرد: حمایت‌های همه تشکل‌های بخش برای رسیدن به اهداف نیاز هست و سعی خواهیم کرد با مشارکت و حمایت تشکل‌ها به خصوص در بخش  زراعت به  یک الگوی کشت مناسب دست یابیم.

وی افزود: در این راستا حمایت تشکل‌ها علی‌الخصوص خانه‌ کشاورز استان بسیار ضروری است.

اسکندری خاطرنشان کرد: ارتباط هر چه بیشتر موجب هم‌افزایی و پیشرفت بخش خواهد شد و تغییر نگرش با آموزش و ترویج برای افزایش تاثیرگذاری فعالیت‌ها مستلزم ارتباط مستمر با کشاورزان و به خصوص تشکل‌ها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه؛ یکی از اهداف و اولویت‌های ما تسهیل و آسان‌کاری برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار است افزود:  این مهم با همکاری تشکل‌ها از جمله اعضای خانه کشاورز در زمان کمتری میسر خواهد شد تا به توسعه بیش از پیش بخش کشاورزی هر چه سریعتر دست یابیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول