اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن/ وحدت و اتحاد شیعه و سنی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام تاکید کرد و گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان جهان اسلام تقویت شود.

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن/ وحدت و اتحاد شیعه و سنی تقویت شود

به گزازش خبرگزاری فارس از بانه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی روحانیون اهل‌سنت و تشیع و متنفذین شهرستان بانه که در سالن جلسات ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هدف از این سفر عرض سلام و ادب و احترام و تبریک این ایام به مردم بود.

وی با اشاره به تفسیر سوره عصر ؛ وَالْعَصْرِ إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِی خُسْرٍ، إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ افزود: سوگند به عصر که واقعا انسان دستخوش زیان است مگر کسانى که گرویده و کارهاى شایسته کرده و همدیگر را به حق سفارش و به شکیبایى توصیه کرده‏‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خوشبختانه ایمان و عمل صالح در بین مسلمانان وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه امروزه عده‌ای به‌جای تقویت وحدت، دیگران را به قتل و خون‌ریختن انسان‌ها توصیه می‌کنند! که این خلاف فرموده قرآن و اسلام است.

وی به جنایت اخیر تروریستی داعش و کشتار نمازگزاران در حین نماز در مساجد افغانستان واکنش نشان داد و گفت: سوال اینجاست آیا این حرکت‌های انتحاری تواصی به حق و ارزش‌های اسلامی بوده و مورد پسند کدام دیدگاه و قانون است؟! 

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با یادآوری اینکه جان، مال، ناموس و آبروی یک مسلمان محترم و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: اسلام دین وحدت و یکدلی بوده و باید با علم، فهم و حق همدیگر را قانع و هدایت کنیم.

وی بر ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام تاکید کرد و یادآور شد: به فرموده رهبری هر کسی بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد، مزودر دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه وحدت و اتحاد مسلمانان جهان اسلام تقویت شود، اظهار کرد: شیعه و سنی در وحدت نگاهشان به رویکرد و نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول