اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حمایت از رسانه‌ها موجب آرامش جامعه می‌شود

رئیس بسیج رسانه کشور گفت: توجه و حمایت از رسانه‌ها موجب مقابله با آفندهای دشمن و آرامش جامعه می‌شود.

حمایت از رسانه‌ها موجب آرامش جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعود بصیری در دیدار با  سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به نقش رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمن، اظهار کرد: امروز اگر از نقش رسانه‌ها در جامعه غافل شویم قطعا در این حوزه متضرر می‌شویم، بدون شک توجه و حمایت از رسانه‌ها موجب مقابله با آفندهای دشمن و آرامش جامعه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: تجربه ثابت کرده در هر جایی که به رسانه‌ها توجه شده موفقیتی به دست آمده چرا که رسانه‌ها می‌توانند در شرایط مختلف افکار عمومی را به خوبی هدایت کنند و در حفط و ارتقای امنیت روانی جامعه اثرگذار باشند.

وی ادامه داد: عملکرد رسانه‌ها به ویژه در شرایط حساس می‌تواند بسیاری از تنش‌ها، درگیری‌ها، چالش‌ها و خرده گفتمان‌ها را آرام کند و باعث ایجاد آرامش در جامعه شود.

بصیری یادآور شد: ما به عنوان بسیج رسانه می‌توانیم میدان‌داری کنیم و با همدلی و ایجاد هم‌افزایی بین رسانه‌های مختلف که هر کدام نیز به نوعی به جریان‌های سیاسی و احزاب مختلف در ارتباط هستند، از ایجاد تنش بین قدرت‌ها جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی دو سال اخیر سازمان بسیج رسانه استان کردستان عملکرد موفقی داشته و در برگزاری جشنواره ابوذر و برنامه‌های دیگر که می‌تواند رسانه‌ها و نهادهای انقلابی را به هم‌افزایی وا دارد، موفق عمل کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خوشبختانه حمایت‌های خوبی نیز از سوی مجموعه سپاه بیت‌المقدس از سازمان بسیج رسانه کردستان شده است و این شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/2330/75/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول