اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خبرنگار فارس کردستان هزینه حلقه نامزدی را صرف کمک مومنانه کرد

خبرنگار خبرگزاری فارس کردستان در اقدامی خیرخواهانه پس‌انداز خود را که قرار بود صرف خرید حلقه نامزدی کند، در قالب کمک مومنانه اهدا کرد.

خبرنگار فارس کردستان هزینه حلقه نامزدی را صرف کمک مومنانه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، در ما‌ه‌های اخیر با شیوع ویروس کرونا شاهد فعالیت گروه‌های جهادی و مردمی در مبارزه با آن بودیم به نحوی که بسیاری از اقشار مختلف جامعه توانستند به صورت خودجوش با این ویروس مبارزه کنند و گام‌های مثبتی بردارند.

نمونه آن توزیع بسته‌های غذایی توسط نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی بوده است اما در این میان افرادی هم بودند که با تنها سرمایه‌شان به میدان آمدند و برای سلامتی مردم گام‌های بزرگی برداشتند.

در استان کردستان شاهد چنین حرکات جهادی و مردمی بودیم که نمونه آن خبرنگار خبرگزاری فارس و بسیجی پایگاه شهید شیرودی شهر دزج در شهرستان قروه با فروش تنها سرمایه زندگی‌اش اقدام به ضدعفونی اماکن تجاری این شهرستان کرده است.

بعنوان یک بسیجی حقوق ۳ ماه خود را صرف خرید مواد ضدعفونی کننده و پمپ بادی سیار کردم

 

ابن خبرنگار جهادگر این زمینه می‌گوید: در ماه‌های اخیر با شیوع ویروس کرونا شاهد همه‌گیری این ویروس بودیم و من هم بعنوان یک بسیجی حقوق ۳ ماه خود را صرف خرید مواد ضدعفونی کننده و پمپ بادی سیار کردم.

روح‌الله زرین در ادامه افزود: در مرحله اول این کار جهادی که از اوایل اسفندماه سال گذشته تا فروردین‌ماه سال‌جاری ادامه داشت با حمایت ایستگاه آتش‌نشانی قروه بیش از ۳۶۰ دستگاه تاکسی مسافربری خطی و خودروهای مسافربری بین شهری را به صورت خودجوش و جهادی ضدعفونی کردم.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر فعالیت رسانه‌ای خود در زمینه خبرنگاری و عکاسی، توانستم در ۲ نوبت صبح و عصر خودروهای مسافربری را در مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی کنم و گامی در سلامتی جامعه بردارم.

زرین تصریح کرد: پس از پایان فروردین‌ماه شاهد بازگشایی اماکن عمومی و تجاری در شهرستان قروه همزمان با سراسر کشور بودیم و این شرایط امکان شیوع ویروس کرونا را داشت و به صورت جهادی اقدام به ضدعفونی چندین مرکز تجاری سطح شهر کردم.

تنها پس‌اندازم را که برای خرید حلقه نامزدی که در عید فطر قرار است، برگزار شود در راه جهادی هزینه کردم

 

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه بیش از ۵ مجتمع تجاری در مرکز شهر قروه وجود داشت نیازمند حجم فراوان محلول ضدعفونی بودم از این رو برای تهیه آن تنها پس‌اندازم را که برای خرید حلقه نامزدی که در عید سعید فطر قرار است، برگزار شود در این راه جهادی هزینه کردم.

فرمانده پایگاه شهید شیرودی شهر دزج هم گفت: بسیجی نیروی مخلص و کارآمد است که از قلب جامعه برای خدمت به مردم قدم برمی‌دارد و این خلوص را در ۴۰ ساله گذشته در رفتار و کردار تمام بسیجیان مشاهده کرده‌ایم.

سلیمان مهربانی ادامه داد: فعالیت روح‌الله زرین بسیجی و خبرنگار خبرگزاری فارس برگرفته از خلوص قلبی اوست و اینکه ۳ ماه حقوق خود و حلقه نامزدی خود را صرف خرید تجهیزات ضدعفونی، در راه مبارزه با ویروس کرونا می‌کند قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: از این بسیجی مخلص و خبرنگار پرتلاش صمیمانه قدردانی می‌کنیم و از او می‌خواهیم در راه سلامتی جامعه و اماکن عمومی در مقابله با ویروس کرونا تلاش خود را مانند ماه‌های اخیر ادامه دهد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول