اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گچساران به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء گچساران با حضور مسوولان، بسیجیان و مردم این شهرستان برگزار شد.


غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گچساران به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران؛ حجت‌الاسلام محمد هادی عرفانی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران در آئین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء این شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: خداوند می فرماید من مجاهدان راه خدا را بر غیر آنها برتری داده ام.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که خداوند مجاهدان را برتری داد این بود که آنها ایثارگر هستند و آرامش خود را بر دیگری ترجیح دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس عملا رزمندگان ما نشان دادند که مجاهد و ایثار گر هستند.

حجت الاسلام عرفانی بیان کرد: مجاهدان با اخلاص و برای خدا کار انجام می دهند.

وی گفت: بسیجیان و مجاهدان راه خدا اهل سازش با استکبار و غرب زدگان نیستند،در طول بیش از ۴۴ سال نشان داده شد که به شدت با استکبار مبارزه می کنند و اهل سازش با آنها نخواهند بود و تا زمانی که این تفکر وجود دارد هیچ خطری جامعه ما را تهدید نمی کتد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: اگر جایی مشکلی به وجود آمده نشان از این داشته که آن مدیر یا دستگاه بسیجی عمل نکرده است،تمام مسئولین باید به تفکر بسیجی اقتدا کرده و آن را انجام دهند.

سرهنگ پاسدار سعادت عزیزی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: بسیح شجره طیبه ای است که میوه آن را هر روز و در هر حال در خدمت اسلام و مردم بوده است.

وی بیان کرد:امضاء دفتر بسیج نه تنها به یک دوران بلکه متعلق به همه سال و دوران است،ما راه شهداء و عهد آنها را ادامه خواهیم داد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: با مقاومت مقابل دشمنان سیلی محکمی به آنها خواهیم زد،شهداء مربوط به یک قشر خواست نیست، بلکه متعلق به همه آحاد هستند.

عزیزی اضافه کرد: برنامه های متعددی در هفته بسیج تا کنون در گچساران برگزار شده است،حضور با شکوه شما در برنامه همایش بزرگ بسیجیان مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی است.

 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول