اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توضیحات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص آخرین روند ساخت زندگینامه شهید طیب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند زندگینامه شهید طیب نیازمند اعتبار است.

توضیحات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص آخرین روند ساخت زندگینامه شهید طیب

امین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در خصوص آخرین روند ساخت مستند زندگینامه شهید طیب گفت: مقدمات کار توسط بنیاد سینمایی فارابی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای ساخت زندگینامه شهید والامقام طیب با مشکل اعتباری مواجه‌ایم که امیدواریم در دیدار استاندار و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه زندگینامه شهید طیب یک فیلم گسترده است و بخشی از آن باید در خارج از کشور فیلم‌برداری شود، گفت: ساخت این فیلم ۲۰ میلیارد تومان نیاز است که ۱۰ میلیارد را سازمان سینمایی متقبل شده و ۱۰ میلیارد مربوط به استان است.

این مسوول ادامه داد: تلاش ما ساخت فیلم زندگینامه این شهید است، کنگره ملی استان سال آینده برگزار می‌شود اما این فیلم به کنگره سال آینده نمی‌رسد.

درخشان با اشاره به اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کمیته فرهنگی کنگره شهدا مقدمات کار را آغاز کرده است، گفت: دو هزار برنامه فرهنگی و هنری در قالب کنگره ملی شهدای استان پیش‌بینی شده است.

گفتنی است؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی کنگره شهدای استان اعلام کرد که به ۱۰ میلیارد برای ساخت این مستند پای‌بند است و این رقم برای ساخت زندگینامه این شهید تخصیص داده می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول