اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عملیات اجرایی احداث شهرک صنفی دهدشت با ظرفیت ۳۰۰ واحد آغاز شد

با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ،مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، امام جمعه دهدشت، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان کهگیلویه عملیات احداث شهرک صنفی دهدشت آغاز شد.

عملیات اجرایی احداث شهرک صنفی دهدشت با ظرفیت ۳۰۰ واحد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، کریم روزبهان رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ همه مسئولانی که جهت احداث این پروژه همکاری داشتند گفت: این طرح در راستای جمع آوری صنوف آلاینده و انتقال آنها به خارج از شهر  و ارائه خدمات به شهروندان امروز در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.

وی افزود: این شهرک با مساحت 25 هزار متر مربع وبا ظرفیت حدود 300 واحد صنفی در مساحت 70متری و 100متری واگذار و یا آماده واگذاری است.

روزبهان تصریح کرد: برای کمک به ایجاد زیر ساخت‌های این شهرک صنفی توصیه‌های لازم برای همکاری با مجریان احداث این شهرک توسط نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و مسئولان استانی به دستگاه‌های اجرایی شهرستان   صورت گرفت، حجت الاسلام موحد نیز  تاکید داشت که همزمان با انجام عملیات احداث این شهرک کار های قانونی و اداری آن انجام شود.

مدیر کل صمت گفت: این نوع شهرک‌ها در کنار شهرهای بزرگ به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و همچنین بهبود شرایط و آرامش زندگی در شهر و زیباسازی فضای شهر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این پروژه قرار است ظرف مدت ۶ ماه به بهره‌برداری برسد که امیدوارم با تلاش مسئولین در در کمترین زمان ممکن سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری آن باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول