اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مدیرانی که خودشان بحران هستند

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه چرا اکثر مدیران کهگیلویه در حادثه آتش‌سوزی خائیز غایب بودند گفت: مدیران باید به به صورت جهادی در بحران‌ها در میدان باشند، مدیری که پشت گوشی حوادث را چک کند، هیچوقت نیازمندی‌ها را حس نمی‌کند.

مدیرانی که خودشان بحران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا نیکروز مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران در دهدشت با توجه به آتش‌سوزی سال گذشته در کوه خاییز و بهره‌برداری رسانه‌های معاند از این آتش سوزی گفت: به جهت اینکه امسال این اتفاق صورت نگیرد، ستاد بحران استانداری فورا وارد عمل شد.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مردم و نیروهای بسیجی و هلال‌احمر نقش اصلی را در مهار آتش‌سوزی داشتند گفت: چرا اکثر دستگا‌ه‌های شهرستان کهگیلویه غایب بودند؟

وی با توجه به فشرده بودن درختان و وجود علف‌های هرز در منطقه حفاظت‌شده خائیز گفت: نیاز به پایش صددرصدی در منطقه به مدت ۲۴ ساعت وجود دارد و هر دستگاهی دو نفر را معرفی کند که در منطقه حضور داشته باشند.

نیکروز با بیان اینکه مدیران باید به صورت جهادی در بحران‌ها در میدان باشند افزود: مدیری که پشت گوشی حوادث را چک کند، هیچوقت نیازمندی‌ها را حس نمی‌کند.

وی از نداشتن لباس مناسب، کمبود دستگاه دمنده و نبود روشنایی در شب به عنوان بخشی از مشکلات به هنگام بحران نام برد و با بیان اینکه به همت مردم، بسیجیان و نیروهای هلال‌ احمر آتش‌سوزی خائیز مهار شد بیان کرد: باید یک نیازسنجی انجام شود چرا که نمی‌شود با دست خالی به میدان و مقابله با آتش رفت.

وی با بیان اینکه باید منابع طبیعی و محیط زیست استان مشکلات تجیهزات را مرتفع کنند گفت: اگر این دو دستگاه در رفع مشکلات ناتوان بودند، با حضور فرماندار کهگیلویه مشکلات موجود را برای استاندار تشریح خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول