اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ایستگاه خیرساز آتش‌نشانی یاسوج به بهره‌برداری رسید/ مهمترین نیازهای آتش‌نشانی از زبان شهردار

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای شورای شهر یاسوج، ایستگاه خیرساز شماره ۴ شهر یاسوج به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه خیرساز آتش‌نشانی یاسوج به بهره‌برداری رسید/ مهمترین نیازهای آتش‌نشانی از زبان شهردار

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای شورای شهر، ایستگاه خیرساز شماره ۴ آتش‌نشانی یادبود مرحوم سید وحید بارونی‌زاده به بهره‌برداری رسید.

نستهن مقدم در آیین بهره‌برداری از ساختمان خیرساز آتش‌نشانی گفت: به همت خانواده مرحوم وحید بارونی‌زاده تنها ساختمان خیرساز آتش‌نشانی کشور به بهره‌برداری رسید.

شهردار یاسوج بیان کرد: آقای بارونی‌زاده خیر این ساختمان ترجیح دادند در جهت حفظ جان و مال مردم کار ماندگاری انجام دهند، کلنگ این ساختمان یکسال پیش به زمین زده شد و با اعتبار ۳ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شد.

وی بیان کرد: این اقدام ماندگار باعث ارتقاء شاخص‌های ایمنی و آتش‌نشانی شد که از سایر خیرین برای ایجاد زیر ساخت‌های شهری دعوت می‌کنیم.

این مسئول بیان کرد: مهمترین نیاز شهر یاسوج خودروی نردبان است چرا که برای اطفاء حریق در ساختمان‌های بالای سه طبقه با مشکلاتی مواجه هستیم.

 

شهردار یاسوج بیان کرد: نیاز است ماشین ‌آلات آتش‌نشانی تجهیز شوند که از استاندار و معاون امور عمرانی انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به حوزه آتش‌نشانی داشته باشد.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: این ایستگاه در زیربنای ۶۰۰ متر و در دو طبقه ساخته شد که طبقه اول ماشین‌آلات و طبقه دوم ساختمان فرماندهی است.

به گزارش فارس؛ در پایان این مراسم از اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم بارونی زاده و پدر این جوان فقید تجلیل شد.
همچنین از زحمات هاشم یوسفی مدیر سابق آتش‌نشانی و مدیر فعلی روابط عمومی شهرداری  یاسوج که نقش مهمی در احداث این ساختمان داشت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/‌۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول