اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تصادف در جاده شمس‌آباد دزفول یک کشته برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول از تصادف مرگبار پژو پارس و تریلی بهمراه یک کشته و دو مصدوم خبر داد.

تصادف در جاده شمس‌آباد دزفول یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، روح الله بهشتی فرد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۴ بامداد امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه یک حادثه رانندگی در جاده شمس آباد نرسیده به بازار مبل ولی عصر به سامانه ۱۲۵ اعلام و اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات ایستگاه عملیاتی شماره یک را به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدامات ایمنی صورت گرفت.

بهشتی فرد خاطرنشان کرد: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس از پشت سر با یک دستگاه تریلی باری به شدت برخورد کرد که مرگ راننده پژو پارس را رقم زد و دو سرنشین دیگر را بشدت مصدوم و راهی بیمارستان کرد. 

رئیس آتش نشانی دزفول در ادامه گفت: مصدومین حادثه که یک مرد و یک زن حدودا ۳۰ الی ۳۵ ساله بودند ازخودرو خارج و توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: تنها سرنشین سواری پژو پارس که مردی حدودا ۲۸ ساله بود متاسفانه بعلت شدت جراحات وارده در دم جان باخت که با استفاده از ست هیدرولیک از درون کابین خودرو رهاسازی و سپس با آمبولانس به سازمان باغ بهشت انتقال داده شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول