اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پروژه‌های محرومیت‌زدایی اهواز با جدیت دنبال شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهری اهواز، ابراز امیدواری کرد اقدامات محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار با جدیت دنبال شود.

پروژه‌های محرومیت‌زدایی اهواز با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری آل‌کثیر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز امروز از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز بازدید کردند.

عضو مجلس خبرگان در این بازدید پیشرفت پروژه را بسیار خوب توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد منشاء خیرو برکات زیادی از جمله حل مشکلات ترافیک باشد.

وی با تقدیر از پیشرفت پروژه‌های شهری اهواز، اظهار کرد: این پروژه به همت شهرداری اهواز و با حمایت شورای اسلامی شهر اهواز و همه مسئولان مربوطه و ورود فعالانه و مسوولانه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) یک روز قبل از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی کلید زده شد و خدارا شکر بعد از گذشت ۷الی ۸ ماه شاهد پیشرفت خوبی در پروژه هستیم.

حیدری ادامه داد: امیدواریم به این شکل و با رفع موانع، شاهد آم باشیم تا ۵ الی۶ ماه دیگر این تقاطع غیر همسطح عظیم به بهره‌برداری برسد و ان‌شاءالله این چنین پروژه هایی در نقاط دیگر شهر به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم به زودی آغاز شود چرا که این مناطق در رنج هستند و از لحاظ عمرانی بسیار عقب بوده و نیاز مند همت های مردانه و انقلابی هستند.

وی بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که در کل کشور مایه خیر و برکت بوده و هست با ورودش امیدهای بسیار زیادی در دل مردم اهواز زنده کرده و امیدواریم پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار و محروم را یکی پس از دیگری پیش ببرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول