اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اصلاح ۳۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های خوزستان

مدیرکل حمل‌‌ونقل و راهداری خوزستان از اصلاح ۳۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های خوزستان در سال ۹۸ خبر داد.

اصلاح ۳۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامعباس بهرامی‌نیا ظهر امروز در نشست خبری که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های انجام شده ما در سال گذشته و همچنین در سال جدید، با محوریت ایمنی جاده‌ها بوده و هستند؛ نصب علائم جاده‌ای، حفاظ راه‌ها و تابلوهای ایمنی در جاده و همچنین تصحیح خرابی جاده‌ها از جمله این اقدامات است.

وی افزود: در سطح استان حدود ۲۹۰ کیلومتر روشنایی جاده‌ای داریم و در صدد افزایش روشنایی‌های طولی و نقطه‌ای هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: یکی دیگر از اقدامات ایمنی بخش، کار اصلاح شیب شیروانی در شانه جاده‌ها در جهت کاهش آسیب‌های ناشی از واژگونی خودرو است که پیگیر آن هستیم. 

وی با اشاره به نصب دوربین‌های جدید در جاده‌های خوزستان، بیان کرد: مجموعا ۹۳ دوربین در جاده‌ها نصب کرده‌ایم که بخشی از آن‌ها در مرحله تست نهایی هستند و تعدادی دوربین پایش تصویری نیز در نقاط پرترافیک استان مستقر کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: ۱۳۰ نقطه پرحادثه در استان خوزستان وجود دارد که اصلاح هندسی آن‌ها نیاز به تامین اعتبار دارد؛ با این حال در یک سال گذشته ۳۰ نقطه را اصلاح کردیم که می‌توان به چند نقطه پرحادثه در مسیر حسینیه به اندیمشک اشاره کرد.

بهرامی‌نیا گفت: ۵۰ مدرسه در معرض خطر در حاشیه جاده‌ها را در سال ۹۸ ایمن‌سازی کردیم و برای ۵ هزار دانش‌آموز کلاس آموزشی برگزار کردیم.

وی در پایان گفت: در آمار فروردین ماه، ۶۳ درصد کاهش تردد در جاده‌های خوزستان را نسبت به همین مقطع در سال گذشته شاهد بودیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول