اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بانک‌ها باید مکلف به سرمایه گذاری منابع در خراسان‌شمالی باشند

استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه بانک های خصوصی منابع مالی استان را جمع آوری و در سایر استان ها سرمایه گذاری می کنند باید نسبت به این موضوع ورود یک جدی داشته تا بانک ها مکلف به سرمایه گذاری این منابع در استان باشند.

بانک‌ها باید مکلف به سرمایه گذاری منابع در خراسان‌شمالی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: اعتبارات استان اندک است و موجب تحرک اقتصادی نمی شود و باید با همفکری، همدلی، خلاقیت و نوآوری از داشته های استان در مسیر توسعه به خوبی استفاده کنیم.

وی مردم را عنصر اصلی برای ایجاد فضای توسعه و تحول استان عنوان کرد و گفت: باید با شناسایی بازارهای نیاز داخلی و خارجی مسیر تولید استان جهت دهی شود و تولیدات استان در بخش‌های مختلف به خوبی عرضه و موجب افزایش درآمد استان شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: با توجه به اینکه بانک های خصوصی منابع مالی استان را جمع آوری و در سایر استان ها سرمایه گذاری می کنند باید نسبت به این موضوع ورود یک جدی داشته تا بانک ها مکلف به سرمایه گذاری این منابع در استان باشند.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول