اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آرامش فکری مردم ارمغان حضور به موقع امدادگران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی به خدمات به موقع جمعیت هلال احمر در تمامی صحنه ها اشاره کرد و گغت: آمادگی همیشه جمعیت هلال احمر استان روحیه امید را در جامعه بالا نگه‌داشته است.

آرامش فکری مردم ارمغان حضور به موقع امدادگران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در گردهمایی روسای شعب جمعیت هلال احمر استان همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر استان فعالیت ‎های خوبی در کارنامه دارد اظهارداشت: این خدمات مدال ارزشمندی برای کارکنان آن و جمعیت است.

وی ادامه داد: نقش بی بدیل جمعیت هلال‎ احمر در امدادرسانی و کمک به مردم بر کسی پوشیده نیست، در گذشته دغدغه خاطر انسان ها به سبب مخاطرات طبیعی وجود داشت که به همت جمعیت هلال احمر این دغدغه کمتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در زمینه اطلاع ‎رسانی اقدامات بی‎بدیل داشته است، شایسته ‎سالاری در بدنه این مجموعه موج می ‎زند و خدمات و ایثارگری در آن مشهود است.

عباس زاده هلال احمر را نهادی با قداست دانست و افزود: این جمعیت به دلیل اینکه با هدف کمک به جان انسان‎ ها در تلاش است از قداست و اهیمت خاصی برخوردار است.
وی با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی، افزود: تقویت مسائل فرهنگی جزو مسائلی است که باید همواره مورد توجه باشد که جمعیت هلال احمر در کنار اهداف مهم توجه به مسائل فرهنگی را بسیار توجه دارد.

در پایان مراسم جلسه هم اندیشی و برسی نیازهای شعب جمعیت هلال احمر به تفکیک با حضور جانشین مدیریت بحران استان استخراج و معاون استاندار برای رفع یک مشکل در شهرستان از قبیل ساخت پایگاه های امداد و نجات، سوله های دپوی اقلام امدادی و به ویزه تشکیل یگان پهبادی جستجو و نجات در استان قول مساعد دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول