اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۳۰ میلیاردی اموال سرقتی در خراسان جنوبی/ ۲ باند سرقت متلاشی شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از متلاشی شدن ۲ باند سرقت در استان خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتی در استان کشف شده است.

کشف ۳۰ میلیاردی اموال سرقتی در خراسان جنوبی/ ۲ باند سرقت متلاشی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: در راستای تحقق خواسته‌های مردمی و ایجاد نظم و امنیت ملی پلیس جان برکف ما در جای جای استان بطور شبانه‌روزی مشغول خدمت می‌باشد.

وی از کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه‌ در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: در این کشف ۷ سارق و ۵ مال‌خر دستگیر‌ شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح‌کرد: در ماموریت‌ جداگانه‌ای نیز ۲ باند از سارقان‌ اموال عمومی و خانگی نیز دستگیر و متلاشی‌ شده‌اند که نسبت به سرقت از آپارتمانها، انبارها و وسایل داخل خودروهای شخصی اقدام می‌کرده‌اند.

سردار فرشید یادآور شد: تاکنون ۴۴ نفر مالباخته مراجعه و نسبت به اموال سرقتی‌ خود اقدام کرده‌اند و انتظار داریم همه کسانی که اموالی از آنها سرقت شده در اسرع وقت پیگیری خسارت‌های وارده خود باشند.

وی با اشاره به کشف محموله گوشی‌های همراه به ارزش ۲۰ ملیارد ریال در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بسیاری از این گوشی‌ها پیشرفته و گران‌قیمت می‌باشد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون سرقت‌های خشن و عنف را در استان نداشته‌ایم و اکثر سرقت‌‌ها از نوع خرد بوده است و با عوامل آن نیز برخوردهای قانونی و مجازات شده‌اند.

سردار فرشید متذکر شد: به تناسب جمعیت خراسان‌جنوبی خوشبختانه در رتبه ۲۴ نرخ جرم قرار داریم‌ و بیش از ۷۰ درصد سرقت‌های صورت گرفته کشف و برخورد شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از سرقت‌ها ناشی از سهل‌انگاری و کم توجهی افراد به مسائل امنیتی می‌باشد، توصیه کرد: شهروندان خراسان جنوبی نسبت به نصب حفاظ‌ منزل، دوربین‌های مداربسته در آپارتمانها و اماکن در حال ساخت، قفل مطمئن‌ درب‌های اتومبیل، نگهداری طلاجات‌ و وسایل قیمتی در گاوصندوق را مدنظر داشته باشند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول