13 ژانویه 2026

کشف محموله بزرگ الکترونیکی جاسوسی و خرابکاری

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف یک محموله بزرگ اقلام فنی و الکترونیکی جاسوسی و خرابکاری خبر داد.
حالا مشخص شد که چرا یهویی از صبح تا حالا کامنت های فارس شده اینترنت رو باز کنید. زیر همه خبرها سیل کامنت راه انداختن.اصلااااااااااا هم ربطی به فراخوان های روزهای آینده شون نداره ها اصلا....
18:01 - 13 ژانویه 2026

34 واکنش
1792 بازدید



3 پاسخ

@Amir_MK13 ژانویه 2026
در پاسخ به و
یه عده هستن این مدلی ولی نه همه. برعندازا از لحن حرف زدنشون مشخصه. یه جمله از اینترنت میگن ولی بقیه جملات از کشته و اعتراض(مخصوصا هم به وحوش تروریست میگن معترض) و بعضیا هم به رهبری توهین می‌کنن(خوبه حداقل توهین‌ها حذف میشن)

تصویر نمایه‌ی ‌Lalesorkh‌
@user170910026674986548713 ژانویه 2026
در پاسخ به و
منم موافقم. مظلوم نمایی می کنن. مگه مردم عادی هم تو اغتشاش نبودن،بودن. اون ها هم میخوان فراخوان ها به دستشون برسه و راحت تر هماهنگ شن برای تجمع و اشوب

@user170910070310333418713 ژانویه 2026
در پاسخ به و
بدبخت دانش آموزی که معلمش شما باشی