@Amir_MK13 ژانویه 2026در پاسخ به ویه عده هستن این مدلی ولی نه همه. برعندازا از لحن حرف زدنشون مشخصه. یه جمله از اینترنت میگن ولی بقیه جملات از کشته و اعتراض(مخصوصا هم به وحوش تروریست میگن معترض) و بعضیا هم به رهبری توهین میکنن(خوبه حداقل توهینها حذف میشن)
@user170910026674986548713 ژانویه 2026در پاسخ به ومنم موافقم. مظلوم نمایی می کنن. مگه مردم عادی هم تو اغتشاش نبودن،بودن. اون ها هم میخوان فراخوان ها به دستشون برسه و راحت تر هماهنگ شن برای تجمع و اشوب