تا محقق شدن پیش شروط خصوصا اتش بس در همه جبهه ها هیچ مذاکره نباید باشد
@al_aghsa11 خرداد 1405تا محقق شدن پیش شروط خصوصا اتش بس در همه جبهه ها هیچ مذاکره نباید باشد
@user17082343635611 خرداد 1405در پاسخ بهپاسخ مذاکره این سرگرمی جدید شیطان برای بسته نگه داشتن دستمان واز شور هیجان انداختن مقاومت مردم وتفرقه ایجاد کردن باید موشک حمله پیش دستانه ودر دست گرفتن ابتکار جنگ باشد وگرنه با لالایی دشمن خوابمان برده وبا چکمه دشمن بیدار باید بشویم.
@Jamkaran_313_6111 خرداد 1405در پاسخ بهدکتر خوش چشم : کل جبهه مقاومت بعدها ما را با رفتارمان در قبال لبنان قضاوت خواهد کرد...
@Persian9ulf11 خرداد 1405در پاسخ بهناگفته نماند این رفت و آمد و پیام.ها برای تفاهمنامه جهت مذاکرهبا اینکه به شدت مخالف مذاکرهایم اما انصافا این سری ،حرف و عمل دیپلمات یکی بود و اجازه زیاده خواهی به آمریکا را ندادند
@user170910151309877577811 خرداد 1405در پاسخ بهوقتی کسانی بخواهند از یک سوراخ چند بار گزیده شوند با آمریکا مذاکره میکنند
@ahmadakh11 خرداد 1405در پاسخ بهخیلی جالبه ...به ما حمله میکنندآسیب مادی(این همه خرابی ساختمان و ... در جنگ) و معنوی(ترور افراد و سران نظامی)مثلا آتش بس میکنند، چند بار آتش بس رو نقض میکننبعد برای ما طرح جدید در مذاکره هم میچیننداین الان یعنی چی دقیقا که باز داریم پیشنهاد جدیدشون رو بررسی میکنیم؟!
@poyan136911 خرداد 1405در پاسخ به🔻 کشتی ها و خاک ما رو که دارند میزنند🔻در لبنان که رسما دارند اشغال و قتل عام میکننهنوز توی فکر مذاکره اید؟پاسخ چی رو قراره بدهیم ؟ حملات هرشب به جنوب رو ؟
@user17768713004411 خرداد 1405در پاسخ بهای کاش سیاستمدارهامون هم اندازه نیروهای نظامی مون شرف داشتن و جواب دشمن رو حتی شده به قیمت جونشون میدادن. بعد از این همه توهین ترامپ و نقض آتش بس تو لبنان میخواین بازم التماس ترامپ کنین؟ یکم آبرویی هم که مونده به خاطر کسایی هست که بلافاصله جواب کویت رو همین امروز دادن
@user170910155180206145111 خرداد 1405در پاسخ بهامام حسین ع شب عاشورا دوتا راه جلوی یاران شون گذاشتن،برین به سمت خانواده هاتون یابمونین از اسلام دفاع کنین،من بایزید بیعت نمیکنم،یه عده رفتن یه عده موندن،خود امام هم باهمون یاران موندن،حتی کوچکترین عضو خانواده اش،بدست اشقیا به شهادت رسیدن،راستی چقدر این صحنه آشناست،انگاری همین ۶۰ روزپیش،خواب شو دیدم
@user170910064920176983911 خرداد 1405در پاسخ بهپیشنهاد میکنم ایران هم یک بند به توافق اضافه کند :آمریکا و اسراییل باید تمام بمب های هسته ای خود را نابود کنند و عضو NPT بشوند 😌
@Ghasem31311 خرداد 1405در پاسخ بهآخرین چیزی که ترامپ فرستاده از ترکمنچای بدتره همه چیز را میخواد تنگه، هستهای و خبری از رفع تحریم و آزادسازی پول ایران نیست تنها امتیازی هم که میده رفع تدریجی محاصره دریایی!
@Dlavasani11 خرداد 1405در پاسخ بهپاسخ کاملاً مشخصه! بچرخ تا بچرخیم! مذاکره و کسانی که دم از اون میزنند، فقط و فقط باعث پایمال شدن خون رهبر عزیز شهید و تمامی شهدای جنگ سوم میشن، ولاغیر!
@Hasan_nouri11 خرداد 1405در پاسخ به۱۹ فروردین گفتند بابت آتش بس، آمریکا ۱۰ شرط ما را پذیرفتهبعدا گفتند قرار است بر سر آن ۱۰ شرط مذاکره کنیمبعدا ۱۰ شزط شد ۵ شرط بعدا شد ۳ شرط اساسیبعدا شد سفر به قطر بابت ۱۲ میلیارد دلار پول بلوکه شده خودمان و بازگشت با دست های خالیو حالا بعد از ۵۴ روز تقریبا دستاورد ما شده هیچِ هیچِ هیچ
@RoozbahaniS686711 خرداد 1405در پاسخ بهاینقدر خار و ضعیف شدیم که بجای اینکه پیشنهاد آمریکارو پاره کنیم و بگیم گومشو بیرونمیگیم اگر نگرانی ما رفع بشه قبول میکنیم از نظر من به این شیوه میگن ضعف