جان من ، یه خورده ش خرج مردم کنین، همشو هپلی هپو نکنین، رو انداختم بگیرین
@user17091016893534018945 خرداد 1405در پاسخ بهجان من ، یه خورده ش خرج مردم کنین، همشو هپلی هپو نکنین، رو انداختم بگیرین
@Vahid63ja5 خرداد 1405در پاسخ بهاحسنت.. لااقل قبل از خبرگزاری های خارجی خبرش رو خودتون اعلام کردیددرود بر شما
@user17091004040823664275 خرداد 1405در پاسخ بهما که رفتنشونو از خارجیا فهمیدیم برگشتنشونم به ما ربطی نداره چون با ما غریبه ن
@user17091004015247414295 خرداد 1405هرچی گشتم خبر رفتنشونو توی خبرگزاری شما ندیدیم. میزاشتین برگشتنشونم همون خارجیا بگن. نت که وصل نیست خودتونو اذیت نمیکردین
@user1768217585125 خرداد 1405در پاسخ بهواقعا مسئولان نظام فکر کردن ترامپ میاد ۷ میلیارد دلار بده بهشون ! :))))) تازه قرار یه فاکتور همین قطر بده بابت موشک هایی که خورده براتون فکس کنه!!!!!
@user1739549353355 خرداد 1405این ها بد عهد هستند و وعده هاشون هم سرابه. اراده کنید و بمب اتم بسازید. فقط این طوری رهاتون می کنند و الا یه روز باز ناغافل همه تون رو شهید می کنند. همه دنیا می گن ایران می تونه بمب بسازه و ترامپ پدوفیل برای همینه که انقدر نگرانه و کابوس می بینه. بساز لامصبو و خودت و ملت رو از تهدید دایمی بکش بیرون.
@MoHsEn110685 خرداد 1405در پاسخ بهخب بسلامتی و نتیجه مهمهنت خارجی که داره باز میشه چون تشخیص دادن همه چی آرومه من چقدر خوشحالمپس آقای وفاقی شما هم مجلس رو راه بنداز
@user1777807310635 خرداد 1405در پاسخ بهيك خانم با كلاس با سواد مثل مهتاب كرامتي رئيس هيئت ايران بود، آمريكا به سرعت دارايي هاي ما را آزاد ميكرد و تحريم ها را بر ميداشت. چيه اين چهره تكراري!!! همه كاره هم هست: فرمانده پليس و خلبان و شهردار و مجلسي و نماينده اقتصادي ايران-چين و خدا ميدونه چي ديگه!!!
@Hamid_H5 خرداد 1405در پاسخ بهعه ، به سلامتی ، کی رفته بودند ؟ چرا رفتنشون را گزارش نمیگذارید ؟ مثل کسانی که میرند زیارت ، بعد از اونجا پیام میدهند ما نایب الزیاره هستیم ! عجب مردم نامحرمند
@user1768162556155 خرداد 1405همزمان با بازگشت جناب خلبان،امریکایی ها دارن در تنگه عملیات نظامی میکنن شب ها هم بمباران
@Inghilabi5 خرداد 1405در پاسخ بهبا صهیونیست مسیحی که نمیتونی توافق کنی!لطفا اون بمب اتم لعنتی رو بسازید