کسایی که دنبال جنازه های آمریکایی هستن بهتره بدونن که دود شده رفته هوا، هم خود آمریکایی ها با پهپاد زدن جنازهاشونو هم زیر ضرب نیروهای اسلام
@Adi_r16 فروردین 1405در پاسخ بهکسایی که دنبال جنازه های آمریکایی هستن بهتره بدونن که دود شده رفته هوا، هم خود آمریکایی ها با پهپاد زدن جنازهاشونو هم زیر ضرب نیروهای اسلام
@user1775304481016 فروردین 1405در پاسخ بهبعضی ها یه جوری از نجات خلبان خوشحالن انگار پدرشون آمریکاییه بی غیرتای وطن فروش
@Sports_military_analyst16 فروردین 1405در پاسخ بهرویای حمله زمینی آمریکا به ایران به فنا رفت...!
برای نجات دو خلبان بنا بر ادعای آمریکایی ها که درست یا نادرست بودن آن مشخص نیست:یک جنگنده اف 15 ای۴ بالگرد بلکهاک دو جنگنده پشتیبانی A101 یا 2 هواپیمای ترابری سی-130پهپادهای ام کیو 9, ام کیو 1 و هرمس 900منهدم یا از رده عملیاتی خارج شدند...!احتمالا آمریکایی ها آگاه شده اند که جنگ با ایران، یک…نمایش بیشترنمایش گزارش
@Troluser16 فروردین 1405در پاسخ بهسوال مهم:اگه شکست خوردن و خلبان رو نبردن ، پس چرا ما عملیات جستجوی خلبان رو متوقف کردیم؟؟
@Kiao0o16 فروردین 1405در پاسخ بهغربگدا ها ، وطن فروش ها ، جاسوس ها ، آلبانی نشین ها ، پهلوی چی ها و اونهایی که آرزوی بوسیدن نشیمنگاه ترامپ رو دارند، تا می تونید دیس لایک کنید 😂ولی مطمئن باشید در نهایت ایران جان پیروز است 💪
@poyan136916 فروردین 1405در پاسخ به🔴 هواپیما c130 قابلیت اجکت ندارد، حتی اگر سوخت رسان باشند حداقل ۷ خدمه داشته، یعنی حداقل ۱۴ کشته دادند برای ۱ نفر ، البته اگر اون یکنفر هم نکشته باشند و واقعا نجات داده باشند
@Adi_r16 فروردین 1405در پاسخ بهخلبان روز دوم دستگیر شده.جی پی اس خلبان با یه آدمک بعنوان طعمه کار گذاشته شد.نیروهای دشمن آمریکایی بدنبال طعمه منهدم شدند.از محل دیگری پهپادهای دشمن از افراد غیر نظامی شهید گرفت.لاشه هواپیماهای دشمن رو پهپادهای دشمن نابود کردند تا حد ممکن جنازه های باقیمونده ای ازشون نمونه.ترامپ زر.کل داستان.
@user17751311818016 فروردین 1405در پاسخ بهدرود بر رزمندگان سپاه پاسداران توقع دارم بعد از جنگ مفسدین اقتصادی رو هم نابود کنید تو تمام بحث ها سپاه پاسدارن یکه تازه و قدرتمنده فقط تو بحث اقتصادی نتونسته هنوز کشور رو سروسامان بده
@Khademagha16 فروردین 1405در پاسخ بهشما اصلا نباید اجازه میدادید دشمن حتی عملیات انجام دهد در خاک ایران متشکریم که هواپیماهای دشمن رو زدید ولی کاش خلبانان دشمن را زودتر از رژیم متخاصم پیدا میکردید چرا انقد آسان اجازه میدهید دشمن به خاک ما نفوذ کند
@mahdihc16 فروردین 1405در پاسخ بهدین مبین اسلام برای تمام مراحل زندگی برنامه داره... طبق نص صریح دین، اونی که وسط جنگ دل افراد جبهه خودی رو خالی میکنه و هی آیه یاس میخونه، منافقهبنابراین اینایی که هی میگن وای عملیات شون موفق بود، وای فلانی شهید شد، بنابراین برید آتش بس کنید (تسلیم بشید)، منافق هستن، حالا با شدت و ضعف
@user17751311818016 فروردین 1405در پاسخ بهسوزش برعندازا به خاطر اینه فکر میکردن امریکا و اسراییل راحت میان نظام رو سرنگون میکنن و سس خرسی پلشت رو پادشاه ایران میکنن
@user17753798179416 فروردین 1405در پاسخ بهمسئله ی مهم اینه که هژمونی آمریکا از بین رفته ، دیگه دنیا برای قدرت نظامی آمریکا ارزش قائل نیست ، حتی در مجاب افکار عمومی در کشورهای غربی هم شکست خورده ، حالا هی تهدید کنه به عصر حجر برمیگرده ایران ، اگه همچین اتفاقی بیافته کشورهای عربی هم به عصر حجر بر میگردند و دنیا با بزرگترین رکود اقتصادی
@poyan136916 فروردین 1405در پاسخ به🔴 طبق آمار سنتکام از ابتدای جنگ ۱۳ کشته دادهدر عملیات دیشب قریب به ۲۰ کشته دادند😁بزودی بوی گندی که زدن رسانه های آمریکایی رو میگیره
@Iranamabad16 فروردین 1405در پاسخ بهتروخدا یک فکری بکنید برای این عملیاتهای هلی برنی که اینقدر راحت تو خاک مون میکنند به والله این پیروزی نیست بیایید بپذیریم شکست خردیم که بخواهیم درست کنیم ضعفهامون رو خلبان رو برداشتند برند با تجهیزات سنگین کلی از نیروهامون شهید شدند اطلاعات سپاه با این بینش که این رو پیروزی میدونند که دیگه حرفی
@Iranamabad16 فروردین 1405در پاسخ بههلی کوپتر اینقدر راحت وارد خاکمون نباید بشه هواپیماهرجا رو اراده میکنه میزنه اینهمه جوون شهید دارن میشن سوخو۳۵ هامون چی شدند اینها باشند رادارها و عملیات دشمن رو میتونه خنثی کنه
@Nationalism16 فروردین 1405دلاور گفته : هر چند ایران ۲ هلیکوپتر بلک هاوک ، یک جنگنده اف ۱۵ ، بمب افکن A-10 ، سوخت رسان و هواپیمای نفربر رو زده ولی شاید یک یا دو خلبان زخمی فرار کردن ! پس عملیات آمریکا موفق بوده ! قیمت و ارزش بالای این هواپیماها برای آمریکا هیچی ، وقتی خلبان در انجام ماموریت هوایی شکست خورده این موفقیته !