🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@user170910149344049323216 فروردین 1405Replying toاحسنت.خداروشکر...فیلم زدن هواپیماشون دیشب توی کو های زاگرس توسط افراد محلی هم اومده بیرون
@alimadadi16 فروردین 1405Replying toدرست وحسابی پوشش بدید همه خبرگزاری ها با تصاویر واضح عقب نمونید جنگ تنها نظامی نیست .تو روایت عقب نمونید
@user17724763891716 فروردین 1405Replying toیعنی هنوز خلبان دشمن تو خاک ایران هست؟ یا دستگیرش کردیم؟ متوجه نشدم!
@IranParastt16 فروردین 1405Replying toدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیهاSuggestionsدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیها
با توجه به ناکارآمدی دادگاه های بین المللی و کارشکنی دشمنان در روند قضاوت عادلانه در پرونده ها، خسارات وارده به کشور به صورت عوارض مازاد، از کشتی های عبوری از تنگه هرمز به صورت ریالی دریافت شود.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
1000Follow up from the relevant official10,000Follow-up from the highest authority
@masoudes16 فروردین 1405Replying toدمتون گرم از صبح زود ذهنم درگیر بود،به مناسبت این اتفاق قشنگ امشب شیرینی میخرم و تو تجمع مردمی پخش میکنم
@user170909998764115832916 فروردین 1405Replying toخب؟ خلبان چی شد؟ اونایی ک اومده بودن خلبانو نجات بدن چی شدن؟ پرنده های دشمن چی بودن ک منهدم شدن؟ سرنشین داشتن؟تونستیم بکُشیم ازشون؟
@Mohammad_Khalili16 فروردین 1405Replying toهواپیمایی رو زدیم که دشمن انقدر به سختی افتاد پیروزی بزرگ از آن ماست. در صورت صحت حرفای قمارباز ملعون، انشالله دفعه بعدی حتما خلبانش رو دستگیر میکنیم البته اگر زنده موند
@Vahid12016 فروردین 1405Replying toخلبان گفته اگر بار گران بودیم رفتیم اگر نامهربان بودیم رفتیم.البته با پوز خند.😔
@user17726497578016 فروردین 1405Replying toطبس... کار خدا... به جز سپردن مسائل به خدا باید علمی و دقیق کار کرد. به جای اینکه تهدید منطقی به واسطه ی داشته هاتون داشته باشین، همه رو حواله میکنید به طبس و خدای طبس؟؟؟خودتون و جای فرمانده های امریکایی بذارین. خندتون نمیگیره؟
@Kazemi140416 فروردین 1405Replying toالله اکبر الله اکبرترامپ پدوفیلی کذاب که تا قبل از این ادعا میکرد پدافند ایران رو به طور کامل نابود کردم، الان از نجات خلبان حرف میزنه یعنی ناخواسته اعتراف به اینکه جنگنده ساقط شده
@IranianCivilisation16 فروردین 1405Replying toالله اکبر.. ...اگر ببینید چه صحنه باشکوهی اینجا بود... خبر خوش بدم که اسیر یانکی هم داریم .... ربع پهلوی اماده باش برای تبادل و محاکمه در ایرانپاینده ایران، شیعه، رهبر