درود به شرفت
@user17079835447628 مرداد 1404در پاسخ بهخدا لعنت کند کسانی را که در این شرایط بیانیه تسلیم را امضا کردند عین ۳۸نفر خائن و در جبهه دشمن هستند قطعا این اتفاق خواسته رقم خورده امیدواریم دستگاه امنیتی برخورد در خور را در دستور کار داشته باشد
@user17081185889128 مرداد 1404در پاسخ بهشیپور جنگ که نواخته شد ، فرق مرد از نامرد ، وطن دوست از بی وطن و حلال زاده از حرامی براحتی مشخص گردید.آقای جمهوری اسلامی ایران، الان وقت برخورد جدی و رسوا کردن خائنان هست.لطفا بی خودی رافت اسلامی هم نشون نده بهشون...
@user17228430822028 مرداد 1404ان شاء الله ایران مقتدر هیچگاه تسلیم نمی شود، هر از چند گاهی عدهای ترسو و دنیا طلب به دلیل ضعف ایمانشان، از قطار انقلاب پیاده می شوند!!!
@koor27928 مرداد 1404در پاسخ بهموندم اینایی بیانه رو تدارک دیدن و امضا کردن ایرانی هستن یا یهودی اصلا نمیتونم قبول کنم اینا ژن ایرانی دارن
@Vetreghaza28 مرداد 1404در پاسخ بهبازار گردن نگرفتن تیم خودی من نمیدونم آقایون مجری و خبرنگار دیگه کس دیگه ای جز این آدما که نون به نرخ روز میخورن و هر لحظه موضع عوض میکنن نداره ؟ یکم نخبه هامون ته کشیده یا نمیخوایم نخبه پروری کنیم که این ضایعات ها رو باید گوش بدیم؟
@user170910170322369776728 مرداد 1404در پاسخ بهاین آدم خودش و ظریف،پزشکیان اصلاح طلب رو سوار گرده ملت کردن،حالا از اصلاح طلب جماعت انتقاد می کنند،خیانتی که این و ظریف کردن،هزار بار بدتر از بیانیه افسادطلبانه
@user17275374476528 مرداد 1404در پاسخ بهجبهه اصلاحات و یا هر احمق دیگه ای غلط میکنن برای ما تصمیم میگیرن
@user170910003110723728728 مرداد 1404در پاسخ بهآهای! کسایی که به #پزشکیان رای دادین!آی فحش حقتونه!😡🤬آی فحش حقتونه!🤬😡آی فحش حقتونه!🤬😡آی فحش حقتونه!🤬😡آی...همه فحش مجسم هستید 🤬😡روزی ۴ ساعت برق نداریم🤬🤬…نمایش بیشتر
@user17524578172328 مرداد 1404در پاسخ بهفراموش نکنیم که امثال آقای جهرمی و جایگاه فعلی ایشان خروجی اندیشه صاحبان همین بیانیه هستند تلاش برای سره و ناسره کردن غفلت از آلودگی سرچشمه است.
@user170910003110723728728 مرداد 1404در پاسخ بهاگه یک ایراد به جمهوری اسلامی ایران وارد باشه همینه که چطور ممکنه ۱۶ میلیون #مغزنخودی ماهوارهای تحت نفوذ دشمن بتونن سرنوشت ۷۴ میلیون نفر دیگه را تعیین کنند و کشور را قانونا فشل کنند؟!تازه مجلس و نمایندگانش هم جرات نکنند بگن چرا و توضیح بخوان!قوه قضاییه هم خودشو به اون راه بزنه و هیچ کاری نکنه؟!😡
@Argada28 مرداد 1404در پاسخ بهاین آقا خودش باید بابت خرم فعلهای متعددش در زمان وزارت محاکمه بشه فقط چون از تیم پزشکیان کنار گذاشته شده داره جفتک میزنه
@user170910024278959528928 مرداد 1404در پاسخ بهسلام ، این حقیر تا کنون بیانیه مذکور را کامل نخوانده ام! ولی ایمان دارم که طرح مسئله اصلاح ساختاری توسط کسانی طرح میگردد که خواسته یا ناخواسته زمینه را برای پاشیده شدن خاک به چشم استخوان بندی کشور آماده میکنند! تحلیل اصلاحات هر چه میخواهد باشد ، هیچگونه تجانسی با زمان و مکان و حتی با ساختار حکومتی ن…نمایش بیشتر
@motevaselian28 مرداد 1404در پاسخ بهایشون بود که برای تلگرام در ایران CDN رایگان فراهم کرد اصلاحاتچی جماعت در خدمت خارجی هست فقط
@Asrezohor28 مرداد 1404در پاسخ بهبا مکانیسم ماشه چه اتفاقی می افتد؟
🔺دشمن و ستون پنجم برای نشاندن مجدد ایران پای میز مذاکره به شدت مایل هستند که مردم را از فعال شدن مکانیسم ماشه بترسانند .🔺لذا مرحله اول سناریو آنها این است که باید این ترس را ایجاد کرد که بعد از فعال شدن مکانیسم ماشه تحریمهای سازمان ملل مجدد فعال میشوند و همه کشورها ناچار به تبعیت آن خواهند شد .…نمایش بیشترنمایش گزارش
@user170910019455249916928 مرداد 1404در پاسخ بهمن می دونم این هایی که تو نظرات فحاشی می کنند دردشون چیه. این ها کلا با انتخابات مشکل دارن. می گن مردم چرا به ما رای نمی دن. عزیز برو رفتارت رو اصلاح کن حتما نتیجه می گیری. خیلی از اصول گرا ها هم از دکتر پزشکیان حمایت کردن. خود دکتر هم که گفت من حزبی نیستم. همین کارو می کنید مردم ازتون فراری ه…نمایش بیشتر