اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«جوانرود» صاحب سینما می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود از سینما به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه نام برد و گفت: مجوز سینمای جوانرود در تاریخ ۲۸ خردادماه امسال از سوی سازمان سینمایی کشور صادر شد‌ه است.

«جوانرود» صاحب سینما می‌شود

 مسعود قادری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های این اداره مجوز سینمای جوانرود در تاریخ ۲۸ خردادماه امسال از سوی سازمان سینمایی کشور صادر شد‌.

وی افزود: این سینما در سالن مجتمع فرهنگی هنری هلانیه با ظرفیت ۱۰۰ نفر و با درجه کیفی یک راه‌اندازی می‌شود و فیلم‌های روز سینمای ایران در این سینما اکران خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود گفت: سالن در اسرع وقت از سوی موسسه سینما شهر تجهیز خواهد شد و سپس از طریق مزایده به بخش خصوصی که شرایط لازم را داشته باشد واگذار خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه وجود زیرساخت‌ها و مراکز فرهنگی در هر منطقه نشانه رشد وتوسعه آن منطقه است، از سینما به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه نام برد و گفت: متأسفانه شهرستان جوانرود با ۸۰ هزار نفر جمعیت و ظرفیت بالای فرهنگی و هنری  از این نظر کم‌برخوردار و محروم بوده و نیاز به تلاش مضاعف دارد تا عقب ماندگی‌های گذشته که ناشی از کم توجهی مدیران سابق بوده جبران شود.

رییس فرهنگ وارشاد اسلامی جوانرود ضمن یادآوری ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات و پیوستن شهر جوانرود به شهرهای خلاق  فرهنگ وهنر کشور،گفت: از ۲ سال پیش چندین موضوع زیربنایی  از جمله سینما، گالری، آمفی تئاتر روباز و... به عنوان اولویت این ادراه در دستور کار قرار گرفت.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول