اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیگیر احداث واحد مرکزی فرآوری «قیرطبیعی» در کرمانشاه هستیم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، از پیگیری برای احداث یک واحد پایلوت و مرکزی فرآوری قیر طبیعی با همکاری بخش خصوصی، ایمیدرو و دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.

پیگیر احداث واحد مرکزی فرآوری «قیرطبیعی» در کرمانشاه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در حوزه فراوری مواد در استان، اظهار کرد: در حوزه فرآوری قیر طبیعی با همکاری ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) که خود پژوهشگاه دارد و دانشگاه رازی و همچنین بخش خصوصی به دنبال این هستیم که یک واحد پایلوت و مرکزی در استان کرمانشاه راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: آنچنان دانش فنی و تکنولوژی در بحث فرآوری قیر طبیعی هنوز در کشور وجود ندارد، آنچه که هست همین کلوخه، پودر و ایزوگام است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: به نبال این هستیم توسط بخش خصوصی، ایمیدور و دانشگاه رازی دانش فنی و تکنولوژی سایر فرآوری دیگر را به استان بیاوریم، بنابراین در حوزه فرآوری مواد کار شده و کار خواهد شد و به صورت جدی پیگیری هستیم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول