اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پلیس راه کرمانشاه: از بارش برف غافلگیر نشدیم

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه از بارش برف سنگین در استان غافلگیر نشدیم، گفت: آمادگی لازم را از قبل با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی؛ برای بارش سنگین برف داشتیم.

پلیس راه کرمانشاه: از بارش برف غافلگیر نشدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب در خصوص فعالیت پلیس راه استان طی بارش‌هاب اخیر در استان، اظهار داشت: پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه از تاریخ یکم آذرماه طرح زمستانی خود را شروع کرد.

وی ادامه داد: ۷۲ تیم گشتی در سطح محورها به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، همچنین تیم‌های گردنه نیز در کنار راهدارخانه‌ها حضوری فعال دارند، بنابراین این آمادگی را از قبل با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی؛ برای بارش سنگین برف داشتیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: پلیس راه‌ به همراه سایر ارگان‌های امدادی آمادگی لازم را داشت و در زمان بارش برف و کولاک محدودیت‌های در خصوص ممنوعیت تردد کامیون‌های کشنده در سطح محوهای استان اعمال کرد.

وی گفت: خوشبختانه در بارش برف دوم طی روز پنجشنبه هفته گذشته، هیچگونه کامیون که در برف گرفتار شده باشد، نداشتیم.

دستغیب خاطرنشان کرد: در خصوص محدودیت منع تردد کامیون‌های کشنده از سازمان حمل و نقل پایانه خواستیم در رابطه با صدور بارنامه جهت کامیون‌ها و همچنین صدور صورت وضعیت مسافران با توجه به اینکه استان‌های کردستان، همدان و لرستان منع تردد داشتند،  صادر نکند تا هموطنان در راه نمانند.

وی در توضیح علت گرفتار شدن تعدادی خودرهای در حوزه سرمیل به سرپل‌ذهاب، افزود: این خودروها قبل از بارش حرکت کرده بودند و فاقد زنجیرچرخ بودند و همزمان با کولاک و مه زمین‌گیر شده بودند.

دستغیب یادآور شد: با رسیدن راهداری نمک‌پاشی و برف‌روبی شروع شد و با اعمال محدودیت در رابطه با ممنوعیت کامیون‌های کشنده به سمت سرپل‌ذهاب، بدون هیچگونه حادثه‌ای راه بازگشایی شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول