اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرونا در جوانرود «جولان» می‌دهد/ «بی توجهی» مردم عامل اصلی تشدید شیوع

مدیر شبکه بهداشت و ‌درمان شهرستان جوانرود، گفت: انجام هر عمل غیر بهداشتی موجب نتایج فاجعه باری می‌شود؛ متاسفانه یکی از عوامل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه «روبوسی» و ‌تبریک عید فطر بوده است.

کرونا در جوانرود «جولان» می‌دهد/ «بی توجهی» مردم عامل اصلی تشدید شیوع

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی در جلسه ستاد مدیریت کرونا این شهرستان، در خصوص تمهیدات ویژه و اقدامات پیشگیرانه علیه شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: نیروی انتظامی و هلال احمر به صورت جدی ورودی و خروجی شهرستان را کنترل نمایند و کلیه سوئیت‌ها و مکان‌های اقامتی باید در ایام تعطیلات بسته شوند.

وی افزود: تمام صنوف شهرستان باید به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند و امامان جمعه و جماعت از طریق مساجد مردم را از خطر این بیماری آگاه کنند و به مردم توصیه شود به اطلاعیه‌های بهداشت و درمان توجه نمایند.

همچنین دکتر مولود حسینی مدیر شبکه بهداشت و ‌درمان شهرستان جوانرود در این نشست، بیان داشت: انجام هر عمل غیر بهداشتی موجب نتایج فاجعه باری می‌شود؛ متاسفانه یکی از عوامل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه «روبوسی» و ‌تبریک عید فطر بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر عوامل، حضور مسافران و‌ گردشگران در تفرجگاه‌ها و بازارهای شهر بوده است، از طرف دیگر حضور خود مردم منطقه در دامنه طبیعت و رعایت نکردن فاصله فیزیکی نیز از جمله عوامل تشدید شیوع این ویروس بوده است.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: عدم‌توجه به دستورات و ‌پروتکل‌های بهداشتی متاسفانه مزید بر علت شده و چنانچه در چند روز آتی با چنین اجتماعاتی مواجه شویم عواقب آن در روزهای آینده به صورت شدیدتر گریبان مردم‌ منطقه را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول