اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راهپیمایی روز دانش‌آموز در شهر کرمان از چهارراه «غزه» آغاز می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی روز دانش‌آموز در شهر کرمان از چهارراه «غزه» آغاز می‌شود و سردار شکارچی معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این مراسم سخنرانی می‌کند.

راهپیمایی روز دانش‌آموز در شهر کرمان از چهارراه «غزه» آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رحمان جلالی در نشست شورای آموزش و پرورش استان با محوریت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، الگوی نظم جدید و هندسه نو جهانی در حال رخ دادن است و در قرن ۲۱ انتقال قدرت از غرب به شرق را شاهد خواهیم بود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: طوفان‌الاقصی آغاز نابودی اسرائیل خواهد بود، هندسه جدید قدرت در شرق در حال شکل‌گیری و برتری بر غرب است و در چنین فضایی باید راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را باشکوه‌تر از قبل برگزار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: در تبلیغات روز راهپیمایی باید چرایی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تبیین شود تا دانش آموزان در این زمینه توجیه شوند.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم گفت: با توجه به شرایط منطقه و جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، امسال از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز در شهر کرمان از ساعت ۹ صبح از چهارراه غزه به سمت میدان شورا با سخنرانی سردار شکارچی معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

پایان پیام / ۳۷۶۳ /ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول