اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بهره‌برداری از کارخانه ۲ میلیون تنی گندله سیرجان در هفته جاری

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز سه شنبه با حضور وزیر صمت کارخانه گندله ۲ میلیون تنی گهرزمین با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به‌بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از کارخانه ۲ میلیون تنی گندله سیرجان در هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهباز حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه شنبه با حضور وزیر صمت کارخانه گندله ۲ میلیون تنی گهرزمین با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حالی به‌بهره‌برداری می‌رسد که در شرایط تحریم و کرونا هستیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۱۴ سال قبل در مجلس فریاد آب حوزه به حوزه را زدم و هیچگاه وارد مسائل سیاسی نشدم و امروز انتقال آب خلیج‌فارس به‌عنوان یک خروجی ملی و حتی فراملی در منطقه کلید خورد و حالا آب خلیج‌فارس به سیرجان، یزد و اردکان می‌رسد و شعار محوری و طرح آمایش کشوری شده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌های فولادی هنوز به مسؤولیت‌های اجتماعی خود عمل نمی‌کنند در حالی که باید در این حوزه با قدرت عمل کنند و به‌طور مثال حمایت از دانشگاه‌ها را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول