اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مؤمنانه؛ توزیع ۸۰۰ بسته حمایتی توسط مجتمع فولاد بافت

معاون بهره‌برداری و مدیر مجتمع فولاد بافت گفت: با توجه به آسیب‌هایی که بعضی از اقشار مردم از ویروس کرونا دیده‌اند اقدام به تأمین 500 بسته حمایتی در شهرستان بافت و 300 بسته حمایتی در رابر کرده است.

کمک مؤمنانه؛ توزیع ۸۰۰ بسته حمایتی توسط مجتمع فولاد بافت

هیئت همدلی| یعقوب حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: انفاق و احسان به دیگران از خصایص جامعه ما است که هم در دین اسلام بر آن تأکید شده و هم رهبر معظم انقلاب نسبت به آن توصیه‌های فراوان داشته‌اند و در قرآن و روایات کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان سفارش بسیار شده است.

معاون بهره‌برداری و مدیر مجتمع فولاد بافت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد کمک مؤمنانه بیان کرد: با توجه به آسیب‌هایی که بعضی از اقشار مردم از ویروس کرونا دیده‌اند شرکت احیا استیل فولاد بافت به‌فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفت و اقدام به تأمین 500 بسته حمایتی در شهرستان بافت و 300 بسته حمایتی در روستای قنات‌ملک زادگاه سردار سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی کرده است. 

 

حاتمی عنوان کرد: ارزش تقریبی این تعداد کمک معیشتی ۲ میلیارد ریال است که هر بسته شامل 18 قلم کالا است.

وی گفت: فولاد بافت در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع تعداد یک‌هزار و ۵۵۰ بسته شامل 12 قلم کالا در بین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوییه   فرمان رهبر معظم انقلاب را اجابت کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول