اقا محاصره رو چیکار میکردیم وقتی دیگه نمیتونستیم نفت بفروشیم ، اصلا اون به کنار مملکت خرج دیگه نداره؟
@user173648578755منذ 8 ساعاتتعليقًا علىاقا محاصره رو چیکار میکردیم وقتی دیگه نمیتونستیم نفت بفروشیم ، اصلا اون به کنار مملکت خرج دیگه نداره؟
@ra13520514منذ 6 ساعاتتعليقًا علىاستاد مثل اینکه تو باغ نیستی!!! چند سال امثال شما تو این کشور زندگی میکنید؟؟؟ اقتصاد ویران برای یک سال؟ مدیریت غلط مربوط به این دولت و یکساله است فقط؟؟؟تا وقتی با عینک امثال شما به ماجرا نگاه کنیم همین و بس، باید تفکر، رفتار و نگاه رو عوض کرد استاد
@user1709100974700250045منذ 5 ساعاتتعليقًا علىمساله نفوذ است .وقتی الویت ها عوض بشه کار درست پیش نمیره !حالا با همین فرمون تحلیل کنید اتفاقات بعد جنگ 40روزه رو.قرار بود چی بشود چه دارد میشود!
@ommateemamمنذ 5 ساعاتتعليقًا علىاینبار، نباید تجربۀ برجام – یعنی جمهوری اسلامیِ تضعیفشده - تکرار شود، بلکه باید گفت وضع کنونی نسبت به گذشته، بسیار متفاوت شده است؛ چراکه آمریکا اراده کرده که بهسرعت، نظام را براندازی کند و همچنان در این سوداست. این جنگ، «وجودی» است و مسأله، بودن یا نبودن است. این یعنی اینبار، حاصل مذاکره با آمری…أظهر المزيد