اقا محاصره رو چیکار میکردیم وقتی دیگه نمیتونستیم نفت بفروشیم ، اصلا اون به کنار مملکت خرج دیگه نداره؟
@user1736485787551 ساعت پیشدر پاسخ بهاقا محاصره رو چیکار میکردیم وقتی دیگه نمیتونستیم نفت بفروشیم ، اصلا اون به کنار مملکت خرج دیگه نداره؟
@ra1352051421 دقیقه پیشدر پاسخ بهاستاد مثل اینکه تو باغ نیستی!!! چند سال امثال شما تو این کشور زندگی میکنید؟؟؟ اقتصاد ویران برای یک سال؟ مدیریت غلط مربوط به این دولت و یکساله است فقط؟؟؟تا وقتی با عینک امثال شما به ماجرا نگاه کنیم همین و بس، باید تفکر، رفتار و نگاه رو عوض کرد استاد