حق ما این نبود ...

ولی حق ما نبود که سال پیش شب عاشورا اینطور از دیدن نائب امام زمان به وجد بیایم و امسال شب عاشورا در غم از دست دادنش غصه بخوریم!و دردآورتر اینکه باید تلاش کنیم به این مسئولین سیاسی مون بفهمونیم باید خونخواه رهبرمون باشید!
10 MB
23:03 - 24 June 2026



1 Reply

Replying to
دنیا هرروز بلاهای عجیبی بر سر ما میاره