حق ما این نبود ...

ولی حق ما نبود که سال پیش شب عاشورا اینطور از دیدن نائب امام زمان به وجد بیایم و امسال شب عاشورا در غم از دست دادنش غصه بخوریم!و دردآورتر اینکه باید تلاش کنیم به این مسئولین سیاسی مون بفهمونیم باید خونخواه رهبرمون باشید!
۱۰ MB
23:03 - 3 تیر 1405




1 پاسخ

@Mir661 ساعت پیش
در پاسخ به
دنیا هرروز بلاهای عجیبی بر سر ما میاره